Poliisi käännytti 121 autoa Uudenmaan rajalla Yhdelle kirjoitettiin sakko
Kommentit (22)
Presidentti puhuu aina asiaa
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/presidentti-niinisto-moittii-ilta…
Mihinkähän tuo sakko perustuu? Jos ajaa tiesululle ja kääntyy kiltisti takaisin kun käsketään, niin miten siitä voidaan saakottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mihinkähän tuo sakko perustuu? Jos ajaa tiesululle ja kääntyy kiltisti takaisin kun käsketään, niin miten siitä voidaan saakottaa?
Todennäköisesti ei ole kiltisti kääntynyt ympäri vaan alkanut aukomaan päätään tms.
Yli 3000 pääsi kuitenkin ramppaamaan rajan yli. Melko hyödytön sulku.
Yksi pysäytetyistä oli vasuriministeri pekonen. Tämä kertoo ihan kaiken ministeriemme typeryydestä. Tyyppi on itse säätämässä sulkua ja sitten menee lehteen hämmästelemään, kun tulee pysäytetyksi :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vielä ne ei kai kauheesti tosta turhasta yrittämisesta sanktioi, mutta sanoivat jo että siihen tartutaan jos on tarve. Eli jos näitä veijareita riittää useempaan päivään, jolloin kaikkien pitäisi jo tietää, niin totta hitossa siitä seuraa sakkoa. Ei sinne hupimatkalle tartte lähtee tukkimaan liikennettä. Luultavasti maanantain työliikenteessä jo näkyy miten ylimääräiset on tiellä ja siitä lähtee sit se tyyli, ettei enää varoiteta vaan laskun saa yrityksestäkin. Ollaan siis poikkeustilassa, jos se on jotenkin jäänyt huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi pysäytetyistä oli vasuriministeri pekonen. Tämä kertoo ihan kaiken ministeriemme typeryydestä. Tyyppi on itse säätämässä sulkua ja sitten menee lehteen hämmästelemään, kun tulee pysäytetyksi :DDDD
Lähde? Vai onko hevosmiesten tietooimiston uutisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin avuton?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006456006.html?fbclid=IwAR2N2wVLkVoRH…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin avuton?
Onko tuon naisen ÄO 90?
Mukana hallituksessa joka sääti tuota lakia, ja nyt ihmettelee kun lain seurauksena ei saa itse poistua alueelta?
Mitä ihmettä tässä maassa tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin avuton?
Onko tuon naisen ÄO 90?
Mukana hallituksessa joka sääti tuota lakia, ja nyt ihmettelee kun lain seurauksena ei saa itse poistua alueelta?
Mitä ihmettä tässä maassa tapahtuu?
Pikemminkin 80. Näitä lihavia marimekko-suojatyöläisiä trendirilleineen.
Ihan hypoteettisenä kysymyksenä, millaiset nuo pisteet on, entä jos joku pistelee esimerkiksi kilvettömällä moottoripyörällä läpi?
Kaverille kysyn.
Huolestunut kansalainen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hän hämmästellyt yleisesti tätä tilannetta, mihin on ajauduttu, ei sitä että pysäytettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hypoteettisenä kysymyksenä, millaiset nuo pisteet on, entä jos joku pistelee esimerkiksi kilvettömällä moottoripyörällä läpi?
Kaverille kysyn.
Huolestunut kansalainen.
Siinäs painelet parin metrin kokoisesta paksusta betoniseinästä läpi.. Katso millaisia ne esteet ovat. Osalla rajasta myös sellaisia paksuja, painavia levitettäviä teräsaitoja. Taitaa mennä pyörä ruttuun jos yrittää väkisin.
Ei kaikkia teitä ole katkaistu. Vapaa liikkuvuus on edelleen, kunhan ajelee pikkuteitä.
Kannetaan valoa pirttiin meininki, jos kansalaiset eivät ole auktoriteettiuskovaisia. Toivottavasti ovat.
Täysin tarpeetonta moittia ministeriä - toki heillä on työnsä puolesta oikeus liikkua yli sulkurajan. Tämänhän kirjoittaja toki tiesi, mutta halusi vaan lietsoa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa eduskunnasta paahtaa tuosta rajasta yli surutta molempiin suuntiin. Siinä sitä poliitikon moraalia ja esimerkin näyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Täysin tarpeetonta moittia ministeriä - toki heillä on työnsä puolesta oikeus liikkua yli sulkurajan. Tämänhän kirjoittaja toki tiesi, mutta halusi vaan lietsoa tilannetta.
Kerro ihmeessä mikä siinä ministerintyössä oikeuttaa tuohon? Tosiasiassa ministeri voi tehdä hommansa etänäkin ja jopa turvallisemmin. Kyse on silkasta ylimielisyydestä eli kansa lukitaan alueelleen ja tärkeilevät ministerit yms. edustajat menee minne lystää levittämään tautejaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti taas kertoo ihan kaiken kirjoittajansa lukutaidottomuudesta sekä ymmärtämättömyydestä tai toisaalta halusta esittää tyhmempää kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti taas kertoo ihan kaiken kirjoittajansa lukutaidottomuudesta sekä ymmärtämättömyydestä tai toisaalta halusta esittää tyhmempää kuin on.
Jep, vaikuttaa siltä, että on ymmärretty vain muutama sana sieltä täältä.
jos ihmiset olisi paremmin noudattaneet suosituksia välttää parveilua ja turhaa liikkumista ei Uusimaata olisi tarvinnut sulkea (ainakaan vielä)