kp 35/35 ja testissä niin hailukka haamu ettei o tosikaan
Tein tänään raskaustestin joka näyttää niin haaleata viivaa etten voi edes viedä sitä miehelle näyttääkseni että raskaana oltais. Tein haamun myös eilen, oli niin haalea ettei kunnolla edes näkynyt. N 30cm päästä juuri ja juuri erottuu, mutta käsivarren mitanpäästä ei enää.
Menkat pitäs alkaa tänään (itseasiassa se on toivottavaakin), mitään merkkiä ei vielä ole ollut.
Ihmiset puhuu monesti haamuista sillon kun viiva on mun mielestä niin selkeä että näkyy ilman tiirailua eikä se ole enää mielestäni haamu vaan vaalea plussa. Mun viiva on haamu, kuivuttuaan se häviää lähes olemattomaksi ja pitää tosiaan valoa vasten katsoa nähdäkseen sen...
Kannattaakohan tässä nyt enää uskoa edes raskauteen, miten nopeasti tuollaiset haamut pitäs vahvistua kunnon plussaksi. Oviksen tiedän tasan varmasti ja siitä on nyt se 14vrk. Raskaustestin herkkyyttä en tiedä, oli cittarista ostettu halpis malli...
Kommentit (4)
toivotaan parasta! haamu on hyvä merkki.
kemiallinen raskaus eli siis alkuunsa kesken mennyt se on joka siis vain näyttää noita haaleita viivoja...
Parempaa plussausonnea muille!
Kyllä se apteekin oma aika herkkä on, näytti mulle viimeksi raskauden haaleana viivana jo dpo 12. Nyt siis dpo 14 ja puhtaan valkea ruutu paistaa testistä. Tosiaan pidättelyä (ja 2 kuppia kahvia+lasivettä) ehkä tunti ennen testiä. Jännä että sain aamulla tosi vähästä pissistä rfsu testiin sen vaaleanpunaisen tosi tosi haalean HAAMUN (haamu on yhtäkuin juuri ja juuri melkeen mielikuvitksen voimalla erottuva punertava viiva, joka ei näy enää metrin päästä testistä)
Mutta kun ekan haamuista haamuimman sain jo dpo 12 acon 10, eilen haamu rfsu liuskalla samoin tänä aamuna ja nega apteekin omalla. Eiköhän se kerro että ainakaa se hormonimäärä ei kasva riittävästi!
Onnittelut :) Kyllä se niin on että viiva raskaustestissä tarkoittaa raskautta oli se miten haalukka hyvänsä. Itse ostaisin apteekista toisen testin ja kokeilisin vielä uudestaan muutaman päivän kuluttua..