Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät ole kypsiä isiksi 20-vuotiaina!

Vierailija
29.06.2006 |

Monella tuttavallani on parikymppinen mies, ja sitten valitetaan kun se ei viihdy kotona vaan ajelee kaiket päivät autolla kavereiden kanssa katselemassa naisia, ja käy baarissa. sen ikäinen mies elää vain itselleen, ei osaa ajatella vaimoa eikä lapsia. Ottakaa vähän vanhempi niin johan viihtyy kotonakin. Tiedän yhden 23-vuotiaan " isän" joka on mielettömän lapsellinen! Hänen avovaimonsa saa itse hoitaa kaiken, toinen elää kuin poikamies, ja vaimo on miestään nuorempi. Siinä sen kypsyyseron näkee!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin lähdin yksinhuoltajaksi, kun 24-vuotiaasta lapseni isästä ei kertakaikkiaan ollut mihinkään. Päätin, etten halua kahden lapsen yh, niinpä lähdin pienokaisen kanssa menemään. Mutta rakkaus on niin kovin sokea ja silmät auvautuvat aina liian myöhään...

Vierailija
2/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti harrastaa kyseistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kumpainenkaan oltu valmiita vanhempia kun esikoisemme syntyi. Lapsi on meitä siihen vanhemmuuteen kasvattanut jo 15 vuoden ajan. Ehkä olemme poikkeus tai sitten nuorempi sukupolvi on meitä huonompia.

Vierailija
4/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tuli isäksi 20v. Täysin suunniteltusti ja vapaasta tahdostaan. Nyt hänellä ikää 22v ja toinen tulossa.

Ja mitään valittamista en miehestä keksi. Käy töissä, viihtyy kotona, on paljon lapsensa kanssa, tekee kotitöitä.

Kyllä tuo mies oli ainakin valmis isäksi 20vuotiaana.

Käykö kateeksi ;)

Vierailija
5/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:2

Vierailija
6/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten abortteja tehdään 20-24-vuotiaille naisille, joten eipä ne naisetkaan kypsiä äideiksi ole.

Vierailija
7/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies tuli isäksi 20-vuotiaana. Tämän komen vuoden aikana on käynyt baarissa kolme kertaa (minä yleensä pakottanut hänet siihen). Viihtyy kotona tosi hyvin lapsen ja vaimonsa kanssa.

Ehkä olen löytänyt todella hyvän nuoren miehen?

Vierailija
8/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sai lapsia parikymppisenä. Kaippa ihmien on sitten muuttunut 30 vuodessa lapsellisemmaksi.

Vierailija
9/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta minun 19-vee miehestäni ei ole mihinkään. Viihtyy kyllä kotona (ei hengaa kavereiden kanssa, toisinaan käy ulkona kerran kahdessa kuussa), mutta ei tee kotona mitään, joten se siitä...

Tosin itse tulin äidiksi kun olin lähes 20 ja koen että olin valmis äidiksi. Ei kiinnosta baarissa juokseminen sun muut typeryydet.

Vierailija
10/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis todella yksilöllinen juttu.

Parempi siis käyttää ehkäisyä, jotta ei tule ikäviä

yllätyksiä.

Miehillä etenkin on se hyvä puoli, että isäksi voi

tulla vaikka vasta 50 v:na! :)

Vierailija
11/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä esim. nyt jo edemennyt A. Enrooth? Oliko hänkin

liian vanha isä lapsilleen?

Biologisesti isäksi voi tulla kypsässä keski-iässä aivan

hyvin. Eikä siinä ole sen kummempaa kyseenalaistamista.

Tv. 13

Vierailija
12/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
13/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten luulen myös että monet nuoret miehet eivät osaa niitä lapsiaan arvostaa vaan kiipeävät vaan sillä uraputkellaan!

Vanhempi mies, joka on jo ehtinyt olla työelämässäkin pikkuisen, ehkä jo osaa relata vähän eikä enää aseta sitä työtä lasten edelle. Vanhemmalla tarkoitan nyt vaikkapa 35-vuotiasta...

Kyllä mun mies on vasta nyt kypsä isäksi kun on 37-v. Asettaa ihan selkeästi perheen edun oman etunsa edelle. Ei juokse missään ylimääräisissä.

Toki on aina poikkeuksia. Myös niitä, jotka eivät edes vanhetessaan pysty ottamaan vastuuta mistään.

Vierailija
14/14 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapsen miehen kanssa, kun hän oli 23. Miehen omasta tahdosta. Kaverit sekä autot olivat paljon kiinnostavampia kuin perhe-elämä, joten tänäpäivänä mies on exä. Pari vuotta miehelle tullut ikää lisää, eikä lapsi kiinnosta edelleenkään pätkääkään.

Itse olin 20, kun lapsen sain. aina olen viihtynyt hänen kanssaan kotona. Hän on elämäni tärkein ja parhain asia.