Ruokalautasen tyhjennys lavuaariin
Mun muuten hirvittävän pedantti järjestyksen mies kippailee lautasten ja kattiloiden pohjat lavuaariin. Hänelle ei voi sanoa mistään, koska raivostuu kaikesta ja kokee henkilökohtaisena iskuna.
siispä kysyn, kipataanko teillä ruokajämät noin lavuaariin muhimaan. Meillä se on jokapäiväistä. kiva...mennään niitä sieltä kauhotaan, yök.
Kommentit (12)
Keittiön lavuaariin? Onko teillä vain vessassa lavuaari?
Son tiskiallas, eikä ole siinä Amerikan mallista jätteiden pilppuajaa.
Hyyyyiiih. Meillä mies tekee tuota samaa. Sanon, että hänen maun mukaan voidaan asiassa toimia, jos hän vastaa tiskaamisesta, eikä pyydä minua osallistumaan ellei lavuaari ole aloittaessa puhdas. Mutta että niin kauan kuin minä olen päätiskaaja, tiskit pinotaan nätisti kuivina odottamaan, jos niitä ei tiskata heti. Lavuaari pidetään tyhjänä ja puhtaana.
Mitä tästä sitten seuraa - äijä laittaa tiskit likoamaan jotta sitten pesee ne kun ne ovat lionneet. Siis siihen mähnäiseen lavuaariin, osoittaakseen miten väärässä voi naisväki olla. No, siinä ne ovat vielä kaksi viikkoa myöhemmin, kun ei ollutkaan aikaa...
En kyllä ihmettele, ettei sitä aikaa ole. Minäkin teen mitä tahansa mieluummin kuin alan purkaa eteiseen asti haisevaa Baabelin tornia.
Oksettavia äijiä teillä... Onneksi olen sinkku. Omat sotkut on kiva siivota.
Eikö ne olisi helpompi kaappia suoraan biojätteeseen(jos on), tai ihan vaan roskikseen?
Ei kipata, eikä meillä myöskään raivota kaikesta.
Pikku juttu.
Mutta eroperuste on tuo "raivostuu kaikesta ja kokee henkilökohtaisena iskuna" aiheesta huomauttamisen.
Jätä se jätekauhoja
Vaihda miestä, En vois olla päivääkään sellaisen ihmisen seurassa joka ei osaa käyttäytyä sivistyneesti toista kohtaan ja olla kohtelias. Mikä siinä on niin vaikeeta ottaa sitä ruokaa sopivasti että kaiken jaksaa syödä. En ole ikinä ymmärtänyt tätä.
No sama kai se, mistä se mies ne jätteensä siivoaa. Itse laitan tähteet suoraan jäteastiaan, mutta miehesi haluaa tehdä sen noin, vaikka enemmän työtähän siitä hänelle tulee.
Mähän ne joudun onkimaan ja kauhotaan. Vesi ei juokse kun allas täynnä jätettä. Olen muutaman kerran kokeillut olla siivoamatta mutta pari päivää sitte allas puolillaan jätevettä.
Siis mies vie lautasen vessaan ja kaataa siellä tähteet lavuaariin?
Anna niiden olla siellä ja opettele pesemään hampaat keittiössä.