Olin menossa taaperoni kanssa hakemaan pitsaa ja ventovieras nainen alkoi huudella että lapsen kanssa pitää pysyä kotona ja minun pitäisi hävetä
Kommentit (7)
Tommosille annetaan kehoitus pysyä itse sisällä.
Miten jotkut kuulee huutelua ruokakaupassa ja ulkona jne? En ole henk.kohtaisesti kuullut mitään moista missään. Älkää sepittäkö turhia tarinoita, kiitos!
Taitaa ajaa. Anna huudella. Kannattaa kuitenkin pysyä mahdollisimman paljon kotona.
Jos olet yhtään seurannut tätä palstaa, niin olet varmasti huomannut että kaikki järki alkaa hupenemaan ihmisten päistä. Hysteria leviää vauhdilla.
Isälleni joku nainen huusi lenkkipolulla että "pysy kauempana pysy kauempana" ja lopulta hyppäsi ojaan, isä ihmetteli miten hänestä on äkkiä tullut niin pelottava.
Oliko Mikkelissä? Semmoinen vanhempi lyhyt nainen? Varmaan sama joka kilahti kun oltiin ulkoilemassa satamassa tyttäreni kanssa ja miula oli tyttären vauvanukke sylissä, hirveä rääkyminen että kehtaankin tuoda pienen vauvan ulos :D Ei sitten soittanut kelloja ne pikkuiset vaunut, joita tytär työnsi tai se, että "vauva" oli paljaspäin pelkkä body päällä...
Ajaa. Eivät itse pysy kotonaan karanteenissa vaan juoksentelevat ulkona muita kiusaamassa.