Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa työttömät kokemuksianne työkykyarvioista

Vierailija
26.03.2020 |

Mikä on ollut lopputuloksenne?

Miten moinen työkykyarvio hyödytti teitä jatkossa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakaa persoonallisuus on rikollinen työttömän ominaisuus;)

Oksymoroni toteamus. Joka haluaa töitä, saa niitä mikäli ei ole nirso. En tunne yhtäkään oikeasti täysin vakaata ihmistä, joka olisi pitkiä aikoja työttömänä tai toimettomana. Aikaansaamattomuus, jaksamattomuus ja mt-ongelmat on hyvin usein taustalla, ellei ole esim. ikä tai mahdottomat velkakuviot taustalla.

Minä tunnen taasen montakin vakaan persoonan omaavia työttömiä, jotka ovat olleet työttömänä pitkiäkin aikoja, koska syy on se, ettei niitä palkkatyöpaikkoja vaan ole olemassakaan tai niihin ei pääse, vaikka henkilöt niitä hakisivatkin. Yksi onnekas työtön työpaikan hakija vain palkataan jopa tuhannesta työpaikan hakijan joukosta. 

En usko sinua. Olen vuosikaudet ollut tekemisissä lukuisten (kymmenien ehkä jopa satojen) työttömien ihmisten kanssa eri syistä ja syyt työttömyyteen ovat tässä: psyykkinen tai fyysinen terveys ei ole kunnossa, päihdeongelmia(liittyy edelliseen), nirsoillaan töiden kanssa, mahdoton velkataakka tai ikääntynyttä ei palkata. Tai sitten ei ole töitä kotiseudulla, mikä on taas mielestäni ihan legitti juttu.

Vierailija
42/44 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän on pakko allekirjoittaa työnhakusuunnitelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntouttavassa työtoiminnassa ei ole ei ole työterveyshuoltoa. Jos loukkaat kätesi, maksat itse

kuntouttavassa olevat ovat vakuutettuja. et maksa itse.

Vierailija
44/44 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain työkkäristä epäluuloinen persoonallisuus - diagnoosin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme