Mies ei halua puhua mitään
eikä myöskään oikeastaan kommunikoida mitenkään muutenkaan. Olemme asuneet yhdessä jo 7 vuotta ja tilanne on kyllä pahentunut vuosien myötä. Lapsia ei ole, vielä, en tiedä kyllä tuleekokaan jos tilanne jatkuu. On meillä ihan harmonista elämää saman katon alla, mutta emme keskustele tai tee mitään yhdessä. Ja jos teemme, mies ei halua puhua, edes rupatella mistään kevyistä aiheista. Muilla vastaavaa tilannetta?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olette saman katon alla jos ei kiinnosta mikään yhteinen tekeminen?
Minua kiinnostaisi, mutta mies haluaa että olisin vain hiljaa ja tekisin, ei niin, että sitä asiaa tai tilannetta oikeasti jaettaisiin mitenkään. Minä haluaisin kyllä kuulla mieheni ajatuksia, mutta hän ei halua niitä jakaa eikä minunkaan ajatukset oikeastaan tunnu häntä kiinnostavan. Eroahan se on varmaankin alettava miettimään.
Klähde vielä kun pystyt ja jätä se jässikkä.
Sama täällä, yhdessä jo 20 vuotta. Alkuaikoina mies jutteli ja tehtiin yhdessä asioita. Nykyään se on aina joko olohuoneessa tai keittiössä tai saunassa. Töissä se käy klo 8-16.
Ei suostu ulkoilemaan, kävelylenkille, museoihin, puutarhahommiin, sulkapalloilemaan, kaupoille, ostareille, kirppiksille, moottoriveneilemään, Katsomaan telkkaria tai leffoja, tekemään miesten hommia (pensasaidan leikkuu, puiden kaato moottorisahalla), on täysin aloitekyvytön. Koulutus DI.
Ainoa asia mistä puhuu on politiikka ja arvostelee ministereiden ja kansanedustajien päätöksiä. Ainoa mitä suostuu harrastamaan on ammeessa tai löylyssä makaaminen kotona tai mökillä, minä kannan ja teen saunapuita klapikoneella. Kerran vuodessa käy hiihtämässä, kerran uimahallissa. Sukulaisiaan tapaa pari kertaa vuodessa, ystäväänsä 1-2 kertaa vuodessa.
Ja miksikö olen tässä liitossa? En tajua itsekään, lasten vuoksi kai. Ei tuolla voi antaa lapsia vuoroviikoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, yhdessä jo 20 vuotta. Alkuaikoina mies jutteli ja tehtiin yhdessä asioita. Nykyään se on aina joko olohuoneessa tai keittiössä tai saunassa. Töissä se käy klo 8-16.
Ei suostu ulkoilemaan, kävelylenkille, museoihin, puutarhahommiin, sulkapalloilemaan, kaupoille, ostareille, kirppiksille, moottoriveneilemään, Katsomaan telkkaria tai leffoja, tekemään miesten hommia (pensasaidan leikkuu, puiden kaato moottorisahalla), on täysin aloitekyvytön. Koulutus DI.
Ainoa asia mistä puhuu on politiikka ja arvostelee ministereiden ja kansanedustajien päätöksiä. Ainoa mitä suostuu harrastamaan on ammeessa tai löylyssä makaaminen kotona tai mökillä, minä kannan ja teen saunapuita klapikoneella. Kerran vuodessa käy hiihtämässä, kerran uimahallissa. Sukulaisiaan tapaa pari kertaa vuodessa, ystäväänsä 1-2 kertaa vuodessa.
Ja miksikö olen tässä liitossa? En tajua itsekään, lasten vuoksi kai. Ei tuolla voi antaa lapsia vuoroviikoiksi.
Kuulostaa kyllä niin tutulta! Ei sitä kai oikein itsekään tajua, miksi jää tällaiseen liittoon..
ap
Sulla on tavallinen suomalainen mies.
Jätä se sika, ja palaa keskustelemaan kun olet suhteessa jännä-miehen kanssa ja sitten uli-uli.
Uliuliuliuli miessitä miestätä miestekee mieseitee uliuliuliuli.
Suomalaisten voimaantuneiden uusfemakkojen ulina sen kuin kiihtyy näin sosiaalisen eristäytymisen aikana. Kaikki on tietenkin miehen syytä, aina.
Mies on kanssasi vain mukavuussyistä eli olet hänen kämppiksensä joka jakaa kulut ja poistaa yksinäisyyden. Jos haluat romantikkaa niin etsi uusi.
Miksi ihmeessä olette saman katon alla jos ei kiinnosta mikään yhteinen tekeminen?