oletko aina valmis sexiin, hygieniasi puolesta?
siis onko alapääsi aina siinä kunnossa, että voit huoletta antautua seksiin vaikka heti?
vai tarviitko hetken puhdistusoperaatiolle..?
Kommentit (6)
Silloin ei tosiaan harrasteta suuseksiä vaan ihan pikaiset pano. Ei siitä pesemisestä tarvi itsetarkoitusta tehdä seksissä.
jos nainen posliini niin pissaliha ei haise. En kyllä sitäkään niin säiky, ei maailma siihen kaadu jos pilde tuoksahtaa, kyllä terve heteromies pilden silti nuolee.
Mutta jos on suunnitteilla suuseksiä niin haluan käydä alapesulla. Ja miehen komennan myös. Mulla yksinkertaisesti tulee oksennus jos miehellä ei ole pesty.. ei voi mitään :(
Oon joskus ihmetellyt miten ne prostituoidut pystyy suuhommiin vaikka minkä ukkojen kanssa, jotka saatta olla käyny suihkussa jotain viisi päivää sitten yööööööök!
Vierailija:
Mutta jos on suunnitteilla suuseksiä niin haluan käydä alapesulla. Ja miehen komennan myös. Mulla yksinkertaisesti tulee oksennus jos miehellä ei ole pesty.. ei voi mitään :(
Oon joskus ihmetellyt miten ne prostituoidut pystyy suuhommiin vaikka minkä ukkojen kanssa, jotka saatta olla käyny suihkussa jotain viisi päivää sitten yööööööök!
mutta pitkiin sessioihin ja suuseksiin kyllämolemmat peseydytään juuri ennen...
kyllä vaan se pisssa haiskahtaa jos ei ole pessyt pissan jälkeen!
välillä en :)