Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua altistua kiusauksille

Vierailija
26.03.2020 |

Mies toiminut ammatissa jossa altistuu vastakkaisen sukupuolen läheisyyteen, jossa naiset ajoittain tyrkyttävät itseään. Syitä monia tyrkytykselle mutta tapahtuu.
Mies sanoi ettei halua enää niitä töitä, kun ei halua altistaa itseään kiusaukselle, kun arvostaa meidän suhdetta ja ei halua menettää minua. Ennen minua ei ole toiminut näin...
Minä tietty pillastuin että onko meidän suhde niin epävarma että ei uskalla kokeilla onneaan pysyykö uskollisena....? Ei mulla ole vaikeuksia pysyä uskollisena vaikka joku joskus lähestyisi mua...
Mistähän johtuu.....??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmässä suhteessa ristiriitoja ja huonoja hetkiä tulee. Jos miehesi on esimerkiksi muusikko, ja ottaa muutaman drinkin keikan jälkeen ja naiset tyrkyttää, ei ihme ole, että kiusausta saattaa tulla liikaakin, jos kotona menee huonosti.

Arvostaisin miehen ajattelutapaa tällä kertaa.

Vierailija
2/3 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut mietittyä tuollaisia asioita muuten kuin että sivuutan koko asian ja jatkan töitäni. Pahinta epämiellyttävän henkilön kannalta on, että hän joko suuttuu tai oikein entistä enempi jatkaa toimintaansa. Mutta nyt kun asia otettu puheeksi, niin noissa ajatuksissa tekisin palveluksen puolisolle, kun katsoisin peiliin, järjestelisi ehkä hyvän loppuelämän hänelle ja mahdollisille lapsillemme hänen kanssaan. Mikäli ei hetken mietittyään hyväksyisi. Maksaisin elatuksen ja lähtisin jonnekin, missä olen yksin, etsimään itseäni. En ole uskontoihmisiä. Hyvä kuitenkin että mies puhunut. Ole kiitollinen hänelle ja olet todennäköisesti hyvä puoliso hänelle, kun luottaa sen verran, että avaa suunsa tällaisesta asiasta sinulle. Kertoo myös arvostuksesta sinua kohtaan. Jos kuitenkin alkaa vaatimaan sinulta jotain, niin ohjaa ammattilaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi