Puolustusvoimat saivat poliisilta virka-apupyynnön – todennäköisesti useita satoja varusmiehiä Uudenmaan teitä sulkemaan
Kommentit (13)
Virkavalta näyttää mahtinsa, siinä nöyrtyy stadilainenkin:D
Juu, espanjasta onkin jo tullut videoita kuinka sotilaat hakkaavat siviilejä.
Saa nähdä kuinka täällä menee.
Oijoi, tää on jännää.
t. Ei uusmaalainen
Kovat piippuun varusmiehille ja puomia poliisin avuksi moottoritielle! Siinä montaa jälkiteiniä voi kuumottaa.
Auttamattomasti myöhässä tämäkin,iltapäivälehdet kertovat jo kuinka ralli pois Uudeltamaalta on käynnissä ja yötä kohti tulee kiihtymään.
Sakkeus kirjoitti:
Auttamattomasti myöhässä tämäkin,iltapäivälehdet kertovat jo kuinka ralli pois Uudeltamaalta on käynnissä ja yötä kohti tulee kiihtymään.
Olen helsinkiläinen enkä tiedä pitäisikö nauraa vai olla kiukkuinen niiden taulapäiden takia.
Hysteria huvittaa, mutta myös vatuttaa kun mahdollisesti menevät levittämään tautia.
Vahditaanko pelkästään autoteitä? Uusmaalaiset voi yrittää yöllä metsien läpi!
Valvotaanko ilmatilaa?
Entä jos alkavat lennättämään pienlentokoneilla väkeä sisämaahan?
Vierailija kirjoitti:
Vahditaanko pelkästään autoteitä? Uusmaalaiset voi yrittää yöllä metsien läpi!
Minkähän helwetin takia täältä nyt pitää yht’äkkiä päästä pakoon? Olen sangen tyytyväinen elämääni Uudellamaalla.
Kyllä, meilläkin on kesäpaikka Keski-Suomessa, mutta sinne kyllä ehtii syksymmällä. Tai ensi vuonna.
Jotain lapsellista kapinaa täytyy olla noilla karkulaisilla. ”Koska mä voin”- asennetta.
Vierailija kirjoitti:
Valvotaanko ilmatilaa?
Entä jos alkavat lennättämään pienlentokoneilla väkeä sisämaahan?
Totta kai siellä on Ilmatorjuntarykmentti BUK-ohjukset ja tykit ojossa valmiina ampumaan alas sellaiset koronakarkurit! 🤪
Nyt olis salakuljettajille hommaa. 10ke niin pääset rekan konttiin kohden Lahtea.
Vierailija kirjoitti:
Juu, espanjasta onkin jo tullut videoita kuinka sotilaat hakkaavat siviilejä.
Saa nähdä kuinka täällä menee.
Toivottavasti menee tarvittaessa samalla kaavalla. Idiooteille täytyy näyttää kaapin paikka.
Hyvä!