Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkanut ärysttää ylimielinen kaverini

Vierailija
26.03.2020 |

Hän on periaatteessa mukava, mutta vastailee viesteihin ihan miten sattuu. Ihan töykeästi jättää vaan keskustelun kesken eikä koskaan vastaa viestiin, vaikka olisi kysymyksiäkin ollut. Eikä ole kyse siitä että viestiketju olisi jatkunut enää kauan, mutta tuo on tosi röyhkeä tapa ilmaista että ”ei kiinnosta enää jutella sun kanssa”!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee seuransa itse. Niin hän kuin sinäkin.

Vierailija
2/10 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mä oon just tollanen, mutta inhoon yli kaiken viestitellä, oon siinä kaiken lisäksi hirmu hidas. Mieluiten näkisin kasvokkain enemmän ku päivittäin kirjoittelisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu tekee samaa. Vastaa viestiin heti, mutta tylyn asiallisesti. Eikä koskaan kysy samoja kysymyksia takaisin. En ymmärrä tällaista ristiriitaista viestintää. Haluaako olla tekemisissä vai ei? Ei ainakaan selkeästi ole kiinnostunut minun kuulumisista.

Vierailija
4/10 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas juttu on niin, että ... no tai, olkoon.

Vierailija
5/10 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu tekee samaa. Vastaa viestiin heti, mutta tylyn asiallisesti. Eikä koskaan kysy samoja kysymyksia takaisin. En ymmärrä tällaista ristiriitaista viestintää. Haluaako olla tekemisissä vai ei? Ei ainakaan selkeästi ole kiinnostunut minun kuulumisista.

Mikä ristiriita siinä on? Vastaa asiallisesti, mutta ei ole kiinnostunut jatkamaan keskustelua viesteitse.

Vierailija
6/10 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän aina vastaamatta, jos joku yrittää udella henkilökohtaisia asioitani.

Vierailija
7/10 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se omalla tahollaan miettii, että olet ihan kiva kaveri, mutta pommitat liian usein viesteillä. Muutenkin joku WhatsApp-viestittely tms sopii hyvin ei-reaaliaikaiseksi, jos ei mitään kiireellistä asiaa ole.

Vierailija
8/10 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just tommonen. Mutta mun ystävä laittaa aika usein viestiä ja en aina ehdi vastata ja saatan unohtaa sitten. Se ei välttämättä ymmärrä kun ei itsellään oo kun yksi lapsi ja paljon enemmän vapaata aikaa kun itsellä vauvan ja kahden isomman kanssa.

Ja todellaki juttelen mielellään hänen kanssa kun nähdään mutta en viestejä jaksa kokoajan olla kirjottamassa.

Vierailija
9/10 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on muutakin elämää kuin viestittely sun kanssa.

Mulla ainakin keskeytyy viestit lasten takia, puhelun takia, teen ruokaa, käyn vessassa, luen lehden, käyn suihkussa, maksan laskuja luen kirjaa.

Vierailija
10/10 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole aina heti jokaiseen viestiin vastaamassa ja joskus se jopa unohtuu.

Itse kyllä olen niin "ylimielinen" että teen selväksi ihan suoraan, jos en halua olla jonkun kanssa tekemisissä ja tuollaiset ap:n kaltaiset monesti ovat sellaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän