Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäisen kerran poikaystävän luona yötä, help!

Vierailija
26.03.2020 |

Olen menossa tänään ensimmäisen kerran yökylään poikaystävän luokse. (Olen siis 24v nainen, mutten ole koskaan ennen seurustellut jos joku tätä ihmettelee). Jännittää ihan älyttömästi enkä usko olevani vielä valmis seksiin, kun jo pelkkä vieressä nukkuminen jännittää niin kovasti. Onko parempi sanoa asiasta poikaystävälle jo etukäteen vai vasta sitten, jos homma meinaa ajautua seksiin? Ja ihan ylipäätänsä kaikki asialliset vinkit ovat tervetulleita.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin, että poikaystävä ottaa homman haltuun.

Liukkaria tarpeeksi ja olet vastaanottavainen.

Ps. Putsaa suoli hyvin!

Vierailija
42/56 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystäväsi tietää, että et ole ennen seurustellut, niin hän varmaan tajuaa että saatat jännittää. Joten ei ole pakko kertoa etukäteen. Jos tuntuu että haluat kertoa, niin kerro ihmeessä :) Joillekin varmaan sopii paremmin etukäteen puhuminen, toisille silloin kun on tilanne päällä. Parempi tietenkin jutella asioista ettei tule väärinkäsityksiä.

Meillä ei hirveästi puhuttu näistä etukäteen mieheni kanssa kun aloimme seurustella. Molemmat ihan kokemattomia, oltiin 20-vuotiaita. Oli useampi kuukausi seurustelua ja yhdessä nukkumista ennen kuin päästiin sänkypuuhiin ja vielä pari kuukautta ennen ekaa yhdyntää. Itse odotin miehen aloitetta, koska ajattelin että häntä jännitti, ja hän odotti minun aloitettani samasta syystä. Aloitteita sitten teinkin kun en jaksanut enää odottaa. Olemme siis myöhemmin puhuneet niistä ajoista, silloin ujosteltiin eikä kehdattu kaikesta puhua.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poikaystäväsi tietää, että et ole ennen seurustellut, niin hän varmaan tajuaa että saatat jännittää. Joten ei ole pakko kertoa etukäteen. Jos tuntuu että haluat kertoa, niin kerro ihmeessä :) Joillekin varmaan sopii paremmin etukäteen puhuminen, toisille silloin kun on tilanne päällä. Parempi tietenkin jutella asioista ettei tule väärinkäsityksiä.

Meillä ei hirveästi puhuttu näistä etukäteen mieheni kanssa kun aloimme seurustella. Molemmat ihan kokemattomia, oltiin 20-vuotiaita. Oli useampi kuukausi seurustelua ja yhdessä nukkumista ennen kuin päästiin sänkypuuhiin ja vielä pari kuukautta ennen ekaa yhdyntää. Itse odotin miehen aloitetta, koska ajattelin että häntä jännitti, ja hän odotti minun aloitettani samasta syystä. Aloitteita sitten teinkin kun en jaksanut enää odottaa. Olemme siis myöhemmin puhuneet niistä ajoista, silloin ujosteltiin eikä kehdattu kaikesta puhua.

N30

Miten teit aloitteita?

Vierailija
44/56 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä homolauma täällä oikein fantasioi anaalista? :D

Sen olen kuullut, että naiset nykyään tykkäävät yhä enemmän omasta sukupuolestaan, mutta ilmeisesti miehillä on ihan sama, eivät kuitenkaan ehkä ole tajunneet sitä itse vielä... kunhan vain haluavat olla naisen kanssa niin kuin olisivat miehen kanssa.

Vierailija
45/56 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisin, että poikaystävä ottaa homman haltuun.

Liukkaria tarpeeksi ja olet vastaanottavainen.

Ps. Putsaa suoli hyvin!

Kysyjä on nainen, ei mies!

Vierailija
46/56 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä kurlaa vaan nielaise.  kurlaus on jo hieman liioittelua.

Sylkäise mälli takaisin miehen suuhun tai naamalle, kun se niin siitä tykkää

Vierailija
47/56 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista Ap sheivata pimpura niin on poikaystävällä kivempi nuolla sitä

Vierailija
48/56 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä vaikeina aikoina naisen velvollisuus on antaa isänmaan pojille.

Vierailija
49/56 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole lemmikkiä.

Kannattaisi olla. Lemmikki rakastaa ehdoitta eikä kaipaa pilluasi.

Lemmikin silitys ei koskaan kaduta jälkeen päin.

Lemmikki ei petä!

Lemmikki ei aiheuta sydänsuruja.

Minulla on kissa. Paras ystäväni 💜

Vierailija
50/56 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

n46 kirjoitti:

On toisen kiusaamista mennä vaan nukkumaan viereen. Parempi olla menemättä, jos ei sekstailu ei vielä onnistu. Miehelle on kamalaa nukkua, kun seisoo.

Minusta ei olisi mikään menetys sellainen mies, jolle läheisyys tarkoittaa pelkästään seksiä. Kyllä makoilla pitää voida vierekkäin ilman, että se väkisin johtaa muuhun.

Vierailija
51/56 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä homolauma täällä oikein fantasioi anaalista? :D

Sen olen kuullut, että naiset nykyään tykkäävät yhä enemmän omasta sukupuolestaan, mutta ilmeisesti miehillä on ihan sama, eivät kuitenkaan ehkä ole tajunneet sitä itse vielä... kunhan vain haluavat olla naisen kanssa niin kuin olisivat miehen kanssa.

Juuri noin. Jos mies alkaisi ehdottelemaan anaalia niin siihen loppuisi. Minä olen heteronainen ja haluan 100% heteromiehen enkä mitåän piiloh omoa.

Ei nykyään ole häpeä seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa.

Vierailija
52/56 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän kauan mode antaa tämän olla täällä, rikä siirrä seksi-palstalle 🤔 Moden aloitus?

Vierailija
53/56 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa a miksi mennä vetleen lehmän tisseja jos ei maitoa halua  sama homma tässäkin, muista että pikkuhousut kiristää eniten aina ranteesta

vaikka nyt et tiedä haluavasi munaa niin vartin  sormenpäällä pyöritys klitoriksessasi ja nännejä imemällä  huomaatkin   että mikäs kiisselikuppi siellä housuissa olikaan, siitä on kiva edetä parilla sormella runk runk  vink vink, samalla tullaan ottaneeksi lerssi poskeen. mikäli poikaystävä on kokematon voit saada napakan suullisen alta aikayksikön

Vierailija
54/56 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä aikuiset voi yökyläillä ilman seksiäkin. Tottakai ihmisellä on oikeus kieltäytyä seksistä, jos ei juuri sillä hetkellä halua tai uskalla sitä harrastaa. Miehen tulee kunniottaa sinua ja lopettaa, jos sinä sanot niin.

Vierailija
55/56 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä suihin. Anna laueta suuhun ja sano, että myöhemmin sitten muuta, niin on taatusti tyytyväinen.

Vierailija
56/56 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni tämä?