Kuntosali on edelleen auki. Teenkö väärin, jos menen sinne? Siellä tuskin on ketään muuta.
Osa isommista kuntosaliketjuista on laittanut salit kiinni, mutta oma lähisali on edelleen auki.
Kommentit (10)
Itse käyn F247 ihan normaalisti. Aamupäivällä on about yhtä hiljaista kun muutenkin, mun lisäksi 1-4 tyyppiä treenaamassa.
No jos saat tartunnan kuitenkin sieltä ja olet esim 13 päivää kovassa kuumeessa ja kipeänä niin mitä luulet oletko paremmassa kunnossa jos käyt salilla ja sairastat vai siinä tapauksessa että pysyt kotona ja terveenä.
Itse en ottaisi riskiä
Kyllä täälläpäin ainakin jonkunverran riittää saleilla väkeä......toiset käy, toiset ei.
Nyt ei vähään aikaan pitäisi käydä saleilla!
Se on sitten salin jälkeen 14 päivän karanteeni.
Täällä meillä on myös salit auki. En itse käy, joten en tiedä kuinka paljon niissä on porukkaa. Varmaan jonkin verran, kun kerran kannattaa auki pitää. Mikset menisi? Ei se ole kiellettyä. Jos sulla jäsenyys, niin rahathan menee hukkaan jos et sitä käytä.
Jos et käy missään muualla missä voisit tartuttaa viruksen riskiryhmiin, ehkä juuri ja juuri kaupassa, niin voit hyvällä omallatunnolla käydä salilla.
Salilla ei pitäisi olla ainuttakaan riskiryhmään edustajaa. Lisäksi koska arvioiden mukaan ~40-50% sairastuu kuitenkin, perusterveiden ei kannata loputtomasti välttää kaikkea.
Onneksi Fressi-jäsenyyteni loppuu tänään niin ei tarvitse maksaa enää turhaan kalliista paskasta. Toivottavasti ei tule enää ketjun omistajan kerjuukirjeitäkään rmailina.
Miettinyt myös salille menoa. Työnantaja vähät välittää koronasta ja töissä käydään normaalisti. Vaikka mitään estettä etätyön tekemiselle ei ole tai edes joustoihin työajassa (ettei olisi pakko ängetä ruuhkabusseihin)... Paljon enemmän ihmisiä tapaa töissä/bussimatkalla kuin siellä salilla. Suurella todennäköisyydellä sitä kuitenkin sairastuu, koska Suomen tämän hetken tavoite on vain varmistaa ettei kaikki sairastu samaan aikaan ja tautia on liikkeellä paljon enemmän kuin tiedetään. Ei PK-seudun sairaalat ihan huvikseen varaile useiden satoja ylimääräisiä petipaikkoja ja tyhjennä osastoja.
Mitä järkeä sinne on mennä, jos ei ole fitnesspupujen pyllyjä paikalla ihailtavana?
M45