Suonikohjuja häpyhuulissa, olenko ainoa?
Kommentit (5)
Kukaan ei ollut mulle kertonut, että suonikohjuja voi tulla häpyhuuliin!!! Viimeisilläni raskaana ollessani järkytyin, kun katsoin peilillä jalkoväliini. Mikä se kauhea sinipunainen mötikkä oli? Ei kai vaan mun ennen niin kaunis pimppini? Aaaaaaaaa!!!!!! Ajattelin, että hyvästi suuseksi, ihana rakastelu, naiseus, elämänimies. Että ehkä se kuitenkin on sen arvoista: lapsen saaminen.
Lapsi syntyi ja tätätätäräää: mötikkä hävisi vähitellen, vaaleni, muuttui entiselleen. Minun rakas pimppini! Tervetuloa takaisin! :))))
Mulla kaksi sellaista tullut raskauden aikana, eivätkä ole lähteneet.
En juhlinut mutta muistan elämäni loppuun asti arvostaa värkkiäni...
olen rv 24 ja viikon verran on tuntunut painetta alapäässä ja sisäreisissä. Ihmettelin mitä tuo mahtaa olla kun ei supistelekaan, ja mitä ilmeisimmin just suonikohjujahan ne..tuntuu käsiin, en ole vielä edes hirvinnyt katsoa, mieskin kieltäytyi kunniasta. Ja mulla olis vielä neljä kuukautta tätä. Edellisessä raskaudessa tuntui ihan lopussa samalta mutta ne kyllä hävisivät heti.
Voiko niiden pahenemista ehkäistä mitenkään? Voiko niistä olla muuta kuin kosmeettista haittaa?
Kyllä taas tuntee itsensä ihan ikälopuksi äidiksi (yli 30v)..
Itsellä ei ole, mutta raskaana ollessa kun lueskelin muiden odottavien juttuja niin siellä muutamat valitteli suonikohjuista häpyhuulissa. Painehan sinnekin kohdistuu :/