Olen vasta 27v ja on jännevammoja sekä bursiittia joka paikassa.
Jännevamma polvissa ja kädet eivät toimi kun niihin tuli myös jännetulehdusta, oikea käsi ei taivu mihinkään. Olen vuosia tehnyt kaikenlaista että pysyisin kunnossa mutta toisin kävi.
Olen liikuntakyvyttömänä. En pääse edes enää kauppaan kun olkapää ei kestä kassien kantamista.
Apua en ole saanut mistään, käsketään vain jumpata ja syödä Buranaa.
Olen jatkuvasta kivusta kiukkunen ja ärsyyntynyt.
Kommentit (13)
Jaa? Toinen pikkuvarpaistani on vino.
Kakkahätä olisi, mutta ei millään viitsisi lähteä vessaan.
Verikokeet otettu muutaman kerran, kaikki arvot normaalit. Ei näkynyt reuma.
ylipainoa? ja jumppaatko yhtään ees?
Tässä ei nyt ole kyse ylipainosta (sitä ei ole) eikä liikunnasta. Kaikki alkoi kuntosaliharjoittelusta 6v sitten. Alkoi vihlomiset, kivut. Lääkärissä todettu monissa kohdissa ärtymystä jänteissä. Olen erinomaiaesti seurannut kuntoutusta. Eli jumppa ja Burana, nyt 2v. Ei tasan tarkkalkeen mitään parannusta.
Minulla on jatkuva etureisien, lantion ja niskan vihlominen. Isovarvas usein aivan turvoksissa sieltä alta. Väsymys on suunnaton.
mene toiselle lekurille.
varmasti teit jotaki tosi rankasti väärin,tai alotit kirjaimellisesti ihan nollakunnosta.(koomassa olleesta)
Mutta miksi tämä minun tilani ei nyt millään parane?! Olen tutkinut ja ottanut selvää. 3 lääkrin kanssa jutellut. Kaikissa paikoissa sama tieto. Jopa ulkomaan sivuissa.
Eli kevyttä jumppaa ja ibuprofeenia.
Tämä pahenee kokoajan.
Mikä on bursiitti, mitä oireita aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bursiitti, mitä oireita aiheuttaa?
Kehossa on limapusseja jotka suojelevat lihaksia ja jänteitä. Ne saattaa ärtyä. Minulla on lonkassa, olkapäässä ja varpaassa.
Yleensä iäkkäiden vaivat. Minulla ollut jo 24 vuotiaana.
Up