Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita Koronan sairastaneita ja parantuneita?

Vierailija
26.03.2020 |

Itse sairastuin Koronaan kolmisen viikko sitten Italiasta palattuani. Minun kohdallani tauti oli lievä; päivän verran kuumetta, päänsärkyä ja sekava olo. Ei mitään yskää tai hengitystievaivoja. Sukulaisnaisella oli selvästi kovempi versio hengenahdistuksella ja yskällä. Kotihoidolla ilman lääkärissäkäyntiä molemmat selvittiin. Eikä kumpaakaan huolittu edes testattavaksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinulla sitten koronaa ollut vaan tavallinen flunssa. Et olisi noin vähällä selvinnyt ja ilman testausta sitä ei voi tietää. Mutta voit toki olla siinä uskossa että koronan sairastit.

Vierailija
2/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni sairasti ulkomailla. Kuumetta oli melkein kaksi viikkoa ja kova yskä. Olo ei kuitenkaan kovin huonoksi mennyt missään vaiheessa. Testasivat, joten korona oli varmuudella. Nyt jo täysin terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sinulla sitten koronaa ollut vaan tavallinen flunssa. Et olisi noin vähällä selvinnyt ja ilman testausta sitä ei voi tietää. Mutta voit toki olla siinä uskossa että koronan sairastit.

Kunpa tietäisit miten moni ihminen sairastaa koronan eikä koskaan testata... Kyllä Italia-yhteys jo riittää siihen, että korona oli todennäköinen.

Vierailija
4/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Petri Hollménin oireet ovat niin lieviä, että koronavirustartunta olisi helposti voinut jäädä huomaamatta.": https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006439452.html

Vierailija
5/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut flunssa. Samat oireet kuin Hedmanilla, eli päänsärky ja kuume:

https://www.is.fi/viihde/art-2000006450367.html

Ja ihan lääkäriltä sain vahvistuksen diagnoosiin.

Vierailija
6/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette pesseet käsiä?

Vierailija
7/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kurkkukipua ollenkaan? Mulla oli muutaman päivän altistus Keski-Euroopasta tulleiden henkilöiden kanssa (ei oma valinta) ja oireita oli lievä pahoinvointi, vähäinen kuumeen tunne, vatsaoireet ja päänsärky.

Vierailija
8/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko pakko työntää p*skainen sormi suuhun??

Vierailija
9/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää, oliko teillä korona, jos ei testattu. Se on ainoa fakta. 

Vierailija
10/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kurkkukipua ollenkaan? Mulla oli muutaman päivän altistus Keski-Euroopasta tulleiden henkilöiden kanssa (ei oma valinta) ja oireita oli lievä pahoinvointi, vähäinen kuumeen tunne, vatsaoireet ja päänsärky.

Minulla ei ollut kurkkukipua tai yskää.

Vierailija
11/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin tutun lääkärin kanssa joka totesi että Italiasta palanneilla korona on hyvin yleinen. Suurin osa saa vain lieviä oireita. Kurkkukivun, yskän ja hengenahdistuksenkin kanssa hoitosuositus on kotihoito.