Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudellamaalla maaseudulla asuvat, huomaatteko?

Vierailija
26.03.2020 |

Uudellamaalla on kaikenlaisia paikkakuntia, suuria ja pieniä kaupunkeja, taajamia, kyliä, ja ehtaa maaseutua.

Kun aiemmin vastakkainasettelu on ollut Helsinki - muu Suomi, nyt se on Uusimaa - muu Suomi.

Uudenmaan maalaiset ovat varmastikin samaistuneet Helsinki vs. muut keskustelussa sinne maalaisten puolelle. Mutta nyt "omat" pettivät: teidät niputetaankin samaan p*askasakkiin helsinkiläisten kanssa.

Oikeasti. Mua niin valtavasti kuvottaa (on aina kuvottanut) kaikenlaiset vastakkainasettelut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mee noin ihon alle jonkun kouvolalaisen koronaitkut, vaikka en olekaan helsinkiläinen, mutta kuitenkin uusimaalainen.

Vierailija
2/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noi maalaiset nyt nauttii kun voivat riehua täällä kunnolla uusimaalaisia vastaan, kun eivät milllään näytä ymmärtävän, että Uusimaa on paljon muutakin kuin Helsinki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No noi maalaiset nyt nauttii kun voivat riehua täällä kunnolla uusimaalaisia vastaan, kun eivät milllään näytä ymmärtävän, että Uusimaa on paljon muutakin kuin Helsinki.

Tyhmä on maalainen.

Korsossa on ollut 0 corona tapausta ! En mitenkään miellä itseäni Helsinkiläiseksi, mutta maalainen ei tätä suostu millään tajuamaan. Olen myös elänyt kaukana ihmismassoista ja julkisia en käytä.

Zinc

Vierailija
4/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin . Tänne landelle ei oo Uudenmaan jengillä asiaa. Rajat oli pitänyt vetää sieltä kiinni jo KAKSI VIIKKOA SITTEN.

Kun  teidän motto on aina ollut ettei Kehäkolmosen yläpuolella oo elämää.

Teitä EI kaivata todellakaan nyt landelle tautia levittämään, eikä kauppoja tyhjentämään !

HÄVETKÄÄ !

Vierailija
5/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset tapaukset on kyllä tulossa, luin öö .. tulev.. siis menneisyydessä.

Onko se menneisyydessä vai tulevaisuudessa, jos  on ollut tulevaisuudessa menneisyydessä ??? ??

Kumpaa se on? Menneisyyttä vai tulevaisuutta, kun se on jo tapahtunut, mutta se on tapahtuva ?

Zinc

Vierailija
6/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset tapaukset on kyllä tulossa, luin öö .. tulev.. siis menneisyydessä.

Onko se menneisyydessä vai tulevaisuudessa, jos  on ollut tulevaisuudessa menneisyydessä ??? ??

Kumpaa se on? Menneisyyttä vai tulevaisuutta, kun se on jo tapahtunut, mutta se on tapahtuva ?

Zinc

Tähän minä haluaisin vastauksen.

Zinc

Vierailija
7/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis todellakin . Tänne landelle ei oo Uudenmaan jengillä asiaa. Rajat oli pitänyt vetää sieltä kiinni jo KAKSI VIIKKOA SITTEN.

Teitä EI kaivata todellakaan nyt landelle tautia levittämään, eikä kauppoja tyhjentämään !

HÄVETKÄÄ !

HELSINKI kiinni tyhmä maalainen. vain HELSINKI !!

Zinc

Vierailija
8/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele taivuttamaan oma maakuntasimedes oikein. Se on uusmaalainen!

Vierailija
9/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÄVETKÄÄ !

Mutta kun minä asun kehä III yläpuolella. Tutkippa kartaa missä KORSO on !! Ja Tikkurila !!

Zinc

Vantaan keskus on Kehä III ulkopuolella. JA joo Helsinkiläiset aina vttuilee, että sen ulkopuolella ei ole elämää, eli Vantaalla !! Nyt meidät pitäisi kuitenkin niputtaa Helsinkiläisiksi!!

Mitä sikoja !!

Vierailija
10/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän juuri viljelet itse sitä vihaamaasi vastakkainasettelua.

Vierailija
11/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä melko huvittavaa. Uusimaa= Helsinki. Todellisuus on jotain muuta Uusimaa alkaa Hangosta ja jatkuu Lapinjärvelle asti. Vastakkain asettelua harrastavat haluavat aiheuttaa eripuraa suomalaisten kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan