Kertokaa pettäjämiehistänne
Minkälainen mies oli suhteen alussa? Puhuitteko pettämisestä, rajoista, omista tuntemuksistanne ja mielipiteistä? Oliko mies ehdottoman luotettava omasta mielestään? Miten pettäminen eteni (ja miten hän jäi kiinni)?
Minua vaivaa jokin nykyisessä suhteessa, en ole normaalisti mustasukkainen tai epäilevä aiheetta. Mies ei ole vielä pettänyt, ja omien sanojensa mukaan ei ikinä tekisi niin, haluaa olla vain minun kanssani loppuun asti. Mutta silti kokee jotain pakottavaa tarvetta jutella muille naisille, koska pitää olla kavereita?
Hänellä on iso kaveripiiri ja paljon miespuolisia ystäviä joille juttelee, en ymmärrä miksi hänen pitää silti kysellä kuulumisia puolitutuilta naisilta jotka tuntenut saman ajan kuin minutkin.
Hänestä olen liian mustasukkainen, mutta minusta tuo on vain turhaa kun en itse koe mitään tarvetta hakea juttuseuraa toisista miehistä. Perheen ja vanhat ystävät tietenkin ymmärrän.
Jokin mörkö sisälläni huutaa että mies ei ole luotettava ja joku päivä vaikka vuosien päästä jutut menee flirttailuksi kun meidän suhde arkistuu, tai lähtee tekemään jotain enemmän. Ja että ylipäätään tuo tarve pitää keskustelua yllä toisten naisten kanssa, kertoo jostain alttiudesta pettämään.
Kommentit (5)
Itse asiassa toi on hälyyttävää, jos sillä on tarve puhua uusille naisille. Sanoitkin hyvin, että perheen ja vanhat kaverit ymmärrät toki hyvin. Mikä tarve siis uusille naispuolisille, jotainhan on vailla? Jännitystä, huomiota, mitä?
Sika, ääliö, pelkuri - en mä jaksa niistä kertoa. Kyllä mä sanoisin, että jos on kauhee tarve jutella ja pitää yhteyttä muihin naisiin niin hänessä on petturiainesta. Vähintäänkin henkinen petturi.
Kyllähän toisille naisille on vähän niinku pakko puhua tietyissä tilanteissa, esim työ. Mutta tiedän miehen joka etäsuuhteessa ja aina kun he eivät olleet yhdessä kauhea tarve "olla kaveri" usean naisen kaa. Soitella usein, kutsua kotiin syömään, mennä kävelylle, jopa flirttailla, ei puhu naisystävästään, tai ehkä pahaa siitä, tarjota ravintolaan tms. Kävi myös kutsuilla esiintyen sinkkuna. Tää tyyppi oli vetäny selkeet rajat ettei yhdyntää, ja oli etäsuhteessa tiukat säännöt myös telekommunikaatiosta. Tämä on tällainen "kerron kaverin osalta" - itse en olisi tällaiseen luottanut. Mutta ulkomailla asuva nainen ei kuulemma mitään tienny/aavistanu. Että sitä vaan, voi jutustelukin olla tietynlaista pettämistä. Tässä tietämässäni tapauksessa oli jokin mt-ongelma ettei pysty olemaan yksin vaan että koko ajan on oltava joitain viritelmää ja seuraa.
Onko täällä muita jotka ei pitäisi siitä että mies juttelee muille naisille?
Ap