Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Artisteja tai bändejä, joita paheksutte muiden edessä, mutta oikeasti rakastatte?

Vierailija
25.03.2020 |

Tai ylistätte muiden edessä ja vihaatte?

Minä aina paheksuin Marilyn Mansonia teineilleni aikoinaan, mutta salaa tykkäsin. Väkivaltainen seksi kiihottaa (ei tietenkää oikea, mut semmoinen pretend), mutta en halua lapsiani altistaa sille. 🙈

Työkaverini tykkäävät JVG:stä, minä en voi sietää. Silti mainitsen ne biisit mitkä tiedän kahvikeskusteluissa kun tulevat esille. 🙉

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan noin ääripää-suhtautumista mulla ei ole mihinkään, mutta Ghost on vähän sinne päin. Periaatteessa en haluaisi tykätä siitä, koska en periaatteesta pidä niiden Saatana-leikeistä. Mutta onhan niillä saakelin tarttuvia ralleja :D

Vierailija
2/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan noin ääripää-suhtautumista mulla ei ole mihinkään, mutta Ghost on vähän sinne päin. Periaatteessa en haluaisi tykätä siitä, koska en periaatteesta pidä niiden Saatana-leikeistä. Mutta onhan niillä saakelin tarttuvia ralleja :D

Ghosthan on aika vaniljaa genressään. Kokeile vaikka Impaled Nazarene tai Burzum näin kotimaasta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghosthan on aika vaniljaa genressään. Kokeile vaikka Impaled Nazarene tai Burzum näin kotimaasta. :)

No jos Ghost olisi black metallia, niin voisin sanoa suoraan, että en pidä, mut kun hard rockista taas pidän, niin tuo "me leikitään pahaa" vain ärsyttää. 

Vierailija
4/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tule mieleen yhtään... Pidän ihan avoimesti hyvästä ja huonosta musiikista.

Vierailija
5/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Gaga ja Madonna. Tykkään salaa mutta hyvin harvalle olen myöntänyt. Julkisesti olen hevari ja diggailen esim. black metalia.

Vierailija
6/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abba. Ihanaa 80-lukua, vapautta, aikaa kun miehet oli miehiä ja naiset naisia.

Vierailija
7/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan Ghostin musaa, mutta laulajan ulkomuoto aiheuttaa kuolaamista. Nerokas muutos! Vielä parempi olisi, jos tekisivät tosiaan metallia. Liian lällyä tuo nykyinen musa.

Vierailija
8/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tekisin noin?!!

Vierailija
9/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta.

Olen ns. tätigootti-hevari ja salaa kuuntelen joskus mm. Spice girlsia ja kasaripoppia.

Kuuntelen kyllä kännissä kotona kaikkea muutakin joka vähän hävettää.

Dingoa kuuntelen kyllä ihan avoimesti, joka aiheuttaa vähän hymähtelyä kaveripiirissä.

Tähän ikään kun pääsee, niin ei jaksa enää paheksua tai välittää genreistä samaan malliin kuin vaikka 20 vuotta sitten.

Vierailija
10/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisien soittokunta.

Kerran liikutuin kyyneliin, kun se soitti yllättäen Helsingin keskustassa. Tosin olin vastarakastunut silloin ja herkässä mielentilassa.

Vierailija
11/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(En mä nyt toki paheksu poliisien soittokuntaa noin muutenkaan, vaikka otsikossa mainittiin sellaista. Ei vain tule ehkä ihan suoranaisesti fanitettua noin arkitasolla.)

Vierailija
12/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tämä bändi. Salaa ihailen, mutta kaverit vaan naureskelevat.

Vierailija
13/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek, JVG

Vierailija
14/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monta.

Olen ns. tätigootti-hevari ja salaa kuuntelen joskus mm. Spice girlsia ja kasaripoppia.

Kuuntelen kyllä kännissä kotona kaikkea muutakin joka vähän hävettää.

Dingoa kuuntelen kyllä ihan avoimesti, joka aiheuttaa vähän hymähtelyä kaveripiirissä.

Tähän ikään kun pääsee, niin ei jaksa enää paheksua tai välittää genreistä samaan malliin kuin vaikka 20 vuotta sitten.

Täällä toinen täti-, ellei jopa jo mummoikäinen. Ei hävetä yhtään mikään, sujuvasti menee hevit ja "tyhjänpäiväiset" popit.

Nuorena punkkarina salaa kuuntelin Dingoa ja BCR:ää, ois mennyt uskottavuus, jos olisin paljastanut paheeni.

Vierailija
15/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään oikeastaan lähes kaikenlaisesta musiikista. Hevista tykkäsin ja nuorempana, mutta kuuntelin silti Negativeä yms paljon. Toisaalta nykyisin saatan kuunnella ihan mitä genreä vaan. Oikeastaan minulle on aina ollut vaikeaa paljastaa omia suosikkibändejä muille ja ehkä se johtuu siitä, kun nuorempana varsinkin kommentoitiin ilkeästi jos et kuunnellut samaa kuin muut. Nykyisinkään en miellelläni tahdo puhua aiheesta ja ärsyttää kaikenlainen väittely muutenkin. Aikuisetkin sortuvat herkästi väittelemään musiikkigenreistä ja mihin tyylilajiin mikäkin bändi kuuluu ja itse en jaksa sellaista. 

Vierailija
16/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhdy paheksumaan muille, mutta Taylor Swiftiä mun on edelleen vähän vaikea myöntää kuuntelevani

Vierailija
17/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöbändeistä Sugababes, The Pus sycat Dolls ja Spice Girls, en hirveästi huutele et kuuntelen niitä :D Yksittäisistä artisteista Aaliyah, kuuntelen edelleen ja ostin vasta sen levynkin ebaysta :D Jossain illanistujaisissa kuuntelen sitten vähän eri musaa :D

Vierailija
18/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset lähtevät isälleen ja avaan viinitonkan, niin everybody, rock your body right. Muuten varpaista tukkaan edelleen gootti. Ylä-asteelta aloitettu ja vaikka Timberlaket Nsynciensä kanssa haukuin alimpaan helvettiin, niin Carter sai tulla uniini. Ois mukavaa saada toinen, joka osaa sen tanssin ja muuten saman henkinen viereen, mutta taidan olla mahdoton yhtälö.

Vierailija
19/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan k-poppia mutta en kyllä sitä enää mainosta, sillä se vähän hävettää. tanssin vain salaa huoneessani, vieläpä niihin kaikista "noloimpiin" kappaleisiin...rakastan esim näitä kappaleita:

Apink - NoNoNo

Exo - Monster

Bingbang - Baebae

Vierailija
20/20 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman. Ei kaivanne lisäselittelyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi