Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska on taas leipää kaupoissa?

Vierailija
25.03.2020 |

Milloin veikkaatte että ruokakauppojen tarjonta normalisoituu? Olisi sekin jo askel parempaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua nyt taas, kaupoissa on ihan normaalitilanne. Vai missä Hamstraalassa sinä oikein asut?

Vierailija
2/8 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä pitäisi olla taas tavaraa hyllyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei aina ole, niin tee itse. Ei ole suuri vaiva.

Vierailija
4/8 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo, yksi hiiva oli kaupassa eilen. Kuivahiivaa ei yhtäkään pakettia. Olen niin kyllästynyt teeleipiin ja näkkäriin.

Eri

Vierailija
5/8 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla on kaikissa kaupoissa leipää, ei mitään hamstrauksen merkkejä. Myös kaikkea muuta on normaalisti.

Vierailija
6/8 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimein kun kävin, kyllä siellä leipää oli, eikä näyttänyt ketään leipähylly edes kiinnostavan. Vessapaperi- ja sipsihylly olivat tyhjillään. Liekö sitten jokin syy-yhteys siinä? Ensin vedetään rasvaisilla sipseillä maha sekaisin, ja sitten onkin tarvetta sille paperille?

Vierailija
7/8 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo, yksi hiiva oli kaupassa eilen. Kuivahiivaa ei yhtäkään pakettia. Olen niin kyllästynyt teeleipiin ja näkkäriin.

Eri

Tee juureen. Tai osta kotikaljan valmistuspaketti ja pölli siitä hiiva.

Vierailija
8/8 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaupassa aina jotain leipää on ollut. Teeleipiä voi tehdä myös soodan tai leivinjauheen avulla. Sitä en ymmärrä, miten tavallinen hiiva voi olla loppu, koska sitä tehdään Suomessa ja jos Suomen Hiivan sivuilta lukee, niin viikossa sitä voidaan kasvattaa jo aika merkittävä määrä. Kuivahiiva sen sijaan on tuontitavaraa Keski-Euroopasta, joten en ihmettele, että se on kaupasta loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi