joltain on juuri kuollut rakas lapsi, ja te täällä valitatte ihan turhan päiväisitä asioista
tottakai on v-mäisiä päiviä eikä jaksa mutta miettikää hyvät ihmiset vähän!!! mitä väliä jollain läskeillä tai jotain, jos lapsi ei heti nukahda tms.
teillä on rakkaanne lähellä.
kaikilla ei ole.
en voi kuvitella sitä tuskaa mikä on kun menettää lapsensa =( kyllä on pahamieli vaikken tunnekaan kyseistä perhettä.
Kommentit (5)
hajoaisi oma pää!
jokainen elää omaa elämäänsä ja sillä selvä. jos jollain kuolee lähimmäinen niin on täysin mahdollista ja suotavaa että jollain toisella voi olla elämänsä onnellisin päivä.
elämää ja sen kiertokulkua ei voi yksilö kovinkaan paljon muuttaa!
Toiselle asiat pieniä ja jollain toiselle ne samat asiat on taas tosi isoja!
On toki surullista tuon perheen kohtalo. Mutta mietipä itse vähän.
Oletko itse aivan suunnattoman onnellinen JOKA päivä, että pystyt kävelemään? Puhumaan? Hengittämään itse?
Osaatko joka päivä arvostaa loputtomasti sitä, että sinulla on koti? Ruokaa? Läheisiä?
Ihmisen elämään kuuluu arki, tylsyys ja pieni narinakin. Se on aivan normaalia ja jopa tarpeellista. Liiallisuuksiin ei toki tarvitse mennä.
Kenen pää muka kestäisi murehtia joka ikistä edes Suomessa kuollutta lasta? Ei kenenkään.
Usein jopa tapetaan kokonaisia perheitä kerralla. Minusta se toki on järkyttävää ja toivoisin, ettei niin kenellekään kävisi, mutta ei se minun elämääni muuta. Jokaiselle riittävät omat surut. Jos alkaa surra muitten suruja, hajoaa pää, sen olen kokemuksesta oppinut.
ei pysäytä muiden maailmaa eikä lopeta valitusta.
Uskon, että nekin joilla lapsi on kuollut ovat ainakin sitä ennen olleet ihan tavallisia valittajia nekin.