Onko päivärytmisi säilynyt?
Onko rytmisi säilynyt vaikka et töissä kävisikään (teet esim. etätöitä)? Entä onko koululaisten rytmi säilynyt?
Kommentit (9)
Omani on normalisoitunut huomattavasti, koska nyt tilanne rullaa miten rullaa. Aiemmin nukuin päivällä kun yöllä olin kuin pantteri häkissä.
Jep, töitä tässä samalla teen, aloitin 7.45 kun puhelin ensimmäisen kerran soi. Kohta pidän taukoa mutta illalla on vielä hoidettava muutama juttu.
Valon lisääntymisen ansiosta en onneksi enää tarvitse tauon aikana päikkäreitä vaan jos en muuta keksi, niin voin vaikka lueskella kirjaa.
Mulla on oma rytmi suht normaali, heräsin ennen seitsemää tänään.
Teinit tekee läksyjä illalla/yöllä. Nukkuvat aamusta aika pitkään.
On. Asun yksin. Herään noin seitsemältä, aloitan työt kahdeksalta, pidän lounastauon, lopetan työt noin neljältä. Käyn kävelemässä tai juoksemassa, teen kotona treenin tai joogaan. Teen ruokaa, katselen telkkua, luen, juttelen puhelimessa, selaan nettiä. Nukkumaan klo 23.
Tottakai, ei mulla lomallakaan päivät veny.
Tänään 6.30 hereillä, aikani kuluksi tein sämpylöitä aamiaiselle.
Lomautettuna olen. Illalla menen nukkumaan 22 aikoihin kuten aina. Ihanaa kun kevöt tulee ja on aikaa touhuta pihalla
On. Teen etätöitä normaalistikin. Mulle on jo kauan sitten kehittynyt tasainen ruokailurytmi, joka rytmittää päivää. Ja koira huolehtii siitä, että aamulla nousen aina samaan aikaan.
On.
Kolmivuorotyötä 17v.
Kellonajoilla ja viikonpäivillä ei ole ollut merkitystä enää yli 10 vuoteen.
Olen etätöissä, mutten voi juuri tehdä töitä. Illat tissuttelen, ja aamulla nukun pitkään. Ulkoilen, katson telkkaria ja roikun netissä. Kerran päivässä käyn läpi sähköpostit.