Isä haluaa palauttaa lapset minulle, vaikka olen karanteenissa
Vielä seuraavat 12 päivää.
Onko minulla velvollisuus hoitaa lapsia kipeänä? Saavatko lapset edes tulla kotiin jos olennkaranteenissa?
Kommentit (20)
Ilmoitat vain, että ole karanteenissa siihen ja siihen asti ja sitä ennen et voi lapsia ottaa. Äläkä neuvottele asiasta sen kummemmin.
Kyllähän perheenjäsenet kotiin saa tulla. Joutuu muutkin karanteenissa olevat hoitamaan omia lapsiaan. Vai oletko vielä kipeä 12 pvää?
Kyllä nyt kotiinsa saa tulla. Tämä kaikki löytyy niistä sadoista aiemmista osista liittyen eroperheen lapsiin. Omat perheen jäsenet ei kuuluu rajoistusten piiriin vai mitä ap mammat?
Älkää nyt mammat puhuko itseänne pussiin, kun tilanne on käännettynä toisin päin. :D Rajoitukset ei koske perheen jäseniä vaan tapaamiset menee edelleen sovitun mukaisesti.
Taas yksi lapsiaan vihaava av-mamma.
Kuinka kauan ajattelit olla hoitamatta omia lapsiasi?
Nyt on äipän vuoro ja asia on loppuunkäsitelty piste.
Tottakai lapset tulevat kotiin. Mitä ihmettä?
Isät on tuollaisia. Aivan käsittämätöntä, että ei omista lapsista haluta huolehtia ja suojata tartunnalta.
Ap maksakooon miehelle ainakin 10 euroa per päivä/lapsi, koska isän kulut nousevat taivaisiin aloittajan itsekkyyden takia. Lapsilla pitää olla oikeus terveelliseen ja monipuoliseen ruokaan!
Lapset nähdään pelkkinä esineinä joita voi viskoa ees taas kuin jotain heittopalloja. Jos olet sairaana niin tietenkin mies hoitaa, ei kai tuota edes tarvi kysyä??
Vierailija kirjoitti:
Ap maksakooon miehelle ainakin 10 euroa per päivä/lapsi, koska isän kulut nousevat taivaisiin aloittajan itsekkyyden takia. Lapsilla pitää olla oikeus terveelliseen ja monipuoliseen ruokaan!
Rahanahneet palstanaiset alapeukuttamassa. TIETENKIN ap korvaa miehelle kaikki kulut!
Mä en nyt jotenkin jaksa taas tätä tarinaa uskoa. Jatkuvalla syötöllä jotain korona ja karanteeni provoja aamusta iltaan, pelkästään riidankylvämisen ilosta.
Mitä h****ttiä te vieläkin siirrätte niitä lapsia?
Ihanko on av-mamman itse keksimä sidukka-karanteeni?
Et ota lapsia.
Nyt on isukin vuoro