Kynsilakka ja kynsilakan poistoaine?
Voiko käyttää kynsilakkaa ja poistoainetta hyvillä mielin? Enemmän mietin poistoainetta, kun se haiseekin niin voimakkaalle....
Onko haittaa vauvalle? Itselle?
ha-lm 8+5
Kommentit (5)
Siis verenKIERTOON ei verenkieroon:):)
Niin sitä mietin, että entäs ne hajut siitä kynsilakan poistoaineesta.... se on aika vahva " tuoksu" ja mietin, kun minulle neuvolassa sanottiin, että ei ees kannattas hengitellä hirveesti sellasta hyttyskarkote kierukka- hommaa....
Että mitä siihen sanotte?
Hankalia juttuja.....
odottajille ole varoitustekstit. Näin ainakin olettasin.
Mutta, jos hirvittää käyttää esim. kynsilakan poistoainetta niin tee tuo homma liesituulettimen alla ;)
Mä olen fanaattinen kynsien lakkaaja ja vaihdan väriä n. parin päivän välein kokonaan sormien ja varpaiden kynsiin..Kyllähän se lakanpoistoaine vähän haiskahtaa, mutta nyt kesällä ainakin operoin partsin avonaisen oven läheisyydessä niin ei ole niin tukala..Eihän sitä kuitenkaan tuntikausia haistella niin en ole pitänyt vaarallisena..=) Esim. huonekalujen maalaamisen olen jättänyt vähemmälle liuotinpohjaisten maalien ja lakkojen takia..Niistä sentään pääsee vähän enemmän höyryjä =) Vesiliukoisia käytän kyllä..
Iloisia lakkailuhetkiä!
t. poppis
En usko, että kynsilakan käytölle olisi mitään estettä tai sen poistoaineelle. Eihän ne kynnestä imeydy yhtään mihinkään verenkieroon tms.
Terv.Alisa