Kenelle saa laittaa laskun tästä kaikesta?
Taivahan tosi on että minä en ole koronaa tänne tuonut, minä en ole sitä levittänyt, minä en ole pyytänyt joutua lomautetuksi, minä koen että perusoikeuksiani on loukattu.
Kenelle voin laittaa laskun tästä kaikesta?
Kommentit (21)
Kiinan hallitukselle. Maksavat sitten, kun saavat järjestelmät maksuja varten kuntoon.
Mitäs vit tua jotkut paskiaiset tulivat ketjuun vinkumaan? Onko korona sekoittanut päänne? Pyh. Te ja teidän mitättömät elämänne. Taidan laittaa laskun teille?
Varjossa kirjoitti:
No kuule en minä täydellinen rikas ja menestynyt ihminen ole tätä tänne tuonut. Silti taloudelliset tappiot minulle on suuremmat kuin sinulle jaminä en silti ruikuta.
Ihanaa!! Silppu on palannut! Oli ikävä <3!!
Minä aloittaja en ole kenellekään teille yhteisvastuullinen hedonisminne ja vastuuttomuutenne vuoksi. Olette moni ihan aidosti täyttä paskaa. Lentelette ympäri palloa ja vingutte kuinka teillä on oikeus.
Veronmaksaja ja perusduunari maksaa aina kaiken harteillaan. Etkö ole ap tätä vielä oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiselle lepakolle?
Ei kai tämä nyt sen lepakon syytä ole, vaan sen ihmisen joka sitä lepakkoa halusi syödä. Tai sitten sen, joka teki tästä biologisen / kemiallisen aseen, tahi sen joka laittoi ylivuodolla 5G:tä. Tai joku, mikä onkaan syy.
kiinalaisille, kiinalaiset menee boikottiin. ei enää kiina-paketteja, "kiinalaista"ruokaa
Jumala ottaa valituksia vastaan tai voit toki kokeilla muitakin jumalia, nykyisiä sekä menneitä varuiksi.
Sellaista tahoa ei ole olemassa.