Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvata, mulle tuli yhdessä yössä kammottavat silmäpussit - mistä voi johtua?

Vierailija
24.03.2020 |

Minulla ei ole ikinä ollut silmäpusseja. Tänään aamulla pyöräilin vajaan tunnin verran töihin aurinkolasit päässä ja kauhukseni huomasin, että toisen silmän alle oli painunut valtava kraateri kehyksen alareunasta ja silmänaluset olivat tummat ja pussittavat, löysää nahkaa täynnä.

Voiko tämä johtua nestevajauksesta vai mikä ihme saa tälläisen aikaan yhdessä yössä? Ennen ei ole nestevajaus saanut tällaista aikaan. Ikää on yli neljäkymmentä, mutta olen luullut muutosten tulevat vähitellen, eikä todellakaan yhdessä rysäyksessä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään käynyt samoin? ap

Vierailija
2/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia voi aiheuttaa. Poskiontelovaivat myös. Suolan syönti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, valvominen teki viimein tehtävänsä.

Vierailija
4/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään käynyt samoin? ap

Li Anderssonille on ainakin.

Vierailija
5/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla silmänympärysvoide ärsytti ja näky oli aamulla päinvastanen mitä odotin

Vierailija
6/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon jariporttilat on seksikkäät.

Vierailija
7/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ehdotuksia. Siitepölylle olen vähän allerginen ja nenä on vuotanut jo useamman viikon. Lisäksi olen nukkunut huonosti ja ollut jo pitkään burn outin partaalla. Ehkäpä tämä kaikki alkoi näkymään nyt kertarysäyksellä. Toivottavasti ei ole kyse mistään vakavammasta. ap

Vierailija
8/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kelpaisi hyvät vinkit, millä nämä kammottavat pussit saa pois. ap

Vierailija
9/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliset elämäntavat, nukkuminen. Hyvä silmänympärysvoide. Kai niitä voi yrittää jotenkin peittää meikillä.

Vierailija
10/12 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö rasittui, nesteet ei kiertäny sankojen paineen alla. Moni muu seikka voi osaltaan vaikuttaa: elektrolyyttitasapaino (voi häiriintyä, jos vedät kilon sitrushedelmiä tai muuta kummallista), hormonit, väsymys tai muu stressi esim. flunssan poikanen.

Vierailija
11/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias ja olen aina ollut todella nuorekas. Nyt äärimmäisen stressaavassa elämäntilanteessa minulle tuli valtavat silmäpussit kahdessa viikossa!

Syynä on tämän myötä tullut paha unettomuus ja emotionaalinen stressi parisuhteen loppumisesta omiin mt-ongelmiin sekä asenteisiin liittyen.

Meistä olisi molemmat haluneet olla yhdessä ja teimme kaikkemme mutta ahdistukseni takia tilanne meni mahdottomaksi.

Vierailija
12/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paksu yövoide tms. Suola? Valvominen? Itkeminen?