pääkaupunkiseutulaiset----HALOO!!!
Tajuatteko että teidän ja teidän itsekkyytenne takia olemme kohta kaikki kusessa. Nyt on sitten ryntäys Hämeeseen mökeille. Teidän takianne kukaan ei kohta liiku mihinkään. Onko sit mieli hyvä?
Kommentit (15)
Mut ku mun pitää päästä mökille, ihan vaan vähän käydään kaupassa ja tankkaamassa, ja sit muutaman päivän päästä ruuhkauttavat paikalliset tk:t
Tahkollekin ilmaantui tänään jonossa päin matkailijoita.
Fk you, I won't do what you tell me!
Eivätköhän ne olleet sieltä Italiasta palanneet laskettelijat ym hiihtäjät, jotka toivat Suomeen suuren osan viruksesta. Paljolta olisi ainakin säästytty, jos heidät olisi laitettu karanteeniin. Jälkiviisautta, jota voi käyttää hyväkseen ensi vuonna, kun corona taas kiertää.
Ei mulla ole mökkiä enkä tulisi sinne muutenkaan.
HALOO vaan itsellesi maalainen! Muualtakin Suomesta lensivät koneet täysinä Italiaan vielä silloin kun epidemia oli siellä jo kunnolla käynnissä. Tai sitten matkoiltanne tulitte Helsinki-Vantaalle ja käytitte vielä paikkallisjunia.
Tulisin kyllä viikonlopuksi mielelläni mökille Hämeeseen. Matkaa on 80 km, joten en pysähdy missään, ei tarvetta tankata ja ruoatkin tuomme kesälomia lukuunottamatta aina kotoa mukanamme. Sairauden tullenkin ehtii kyllä ajaa tunnin HUS:n hoitoon. Mikä ongelma?
Ei sinne Hämeeseen muut halua kuin hämäläiset.
Halloo. Suurin osa täällä asuvista on junan tuomia. Maalaiset karkaavat Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Tulisin kyllä viikonlopuksi mielelläni mökille Hämeeseen. Matkaa on 80 km, joten en pysähdy missään, ei tarvetta tankata ja ruoatkin tuomme kesälomia lukuunottamatta aina kotoa mukanamme. Sairauden tullenkin ehtii kyllä ajaa tunnin HUS:n hoitoon. Mikä ongelma?
Hämäläisen pelko, että saa lentävän hyppykoronan ohiajavasta hesalaisvolvosta ja se ehtii paikalliseen terveyskeskukseen juuri ennen tätä hämäläistä viemään seudun ainoan tehovalvontapedin. Mokoma rohmu.
Vierailija kirjoitti:
Halloo. Suurin osa täällä asuvista on junan tuomia. Maalaiset karkaavat Helsingistä.
oxymoron
Suurin osa ei sitäpaitsi lähde minnekkään, vaan ihan marginaalinen ryhmä. Lisäksi THL:n asiantuntija sanoi, että se voi olla jopa hyvä, jos ihmiset eristäytyvät, ja heillä on kunnon ruokavarastot. Kyllä ne mökki autot varmasti ovat juuri niitä, jotka ovat käynneet rohmuamassa kaupoista hyllyt tyhjiiksi.
Eli junientuomat böndet palaavat skutsiin, niin syytät jokaista pk-seudulla asuvaa?
Minä vaadin takaisin kotiseutupasseja, kaupunkitulleja ja sitä, että vain nimismiehen luvulla saa lähteä kotipaikkakunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän ne olleet sieltä Italiasta palanneet laskettelijat ym hiihtäjät, jotka toivat Suomeen suuren osan viruksesta. Paljolta olisi ainakin säästytty, jos heidät olisi laitettu karanteeniin. Jälkiviisautta, jota voi käyttää hyväkseen ensi vuonna, kun corona taas kiertää.
Alppimaista ja Italiasta tuli kuun alussa eri lennoilla parikymmentä tuhatta Suomalaisia viikossa. Mihin olisit laittanut heidät kaikki karanteeniin?
Aina meitä hesalaisia sorsitaan. Mä oon kyllä samaa mieltä et nyt se järki käteen ihan oikeasti et päästäis mahdollisimman vähillä ihan kaiken suhteen. Liikaa ei saa menettää.