Mies hymähti katsahtaessaan ostoksiani kaupassa
Kommentit (27)
^ No siis se mies näki mun ostokset ja näytti purskahtavan nauruun, mutta hillitsi itsensä ja pelkästään hymähti. ap
Tuo on vain sinun tulkinta tapahtuneesta. Mieti vaihtoehtoisia tulkintoja.
1) Mies sattui katsomaan ostoksiasi, samalla hän mietti jotain aivan muuta, jolle sattui hymähtämään
2) Mies näki ostostesi joukossa hiivapaketin (miehellä nimittäin on supernäkö) ja hän muisti juuri, että vaimo pyysi tuomaan hiivaa. Hiiva on kaupan toisessa päädyssä ja lisäksi varmaan lopussa. Nyt vaimo ei anna pesää. Mies hymähti sen vuoksi.
3) Miehellä on Touretten oireyhtymä ja hän päästelee kontrolloimattomia hymähdyksiä
4) Joku muu
Itse hymähdin kun luin uutisesta miten naiset ostavat keskellä yötä marketista erityisen paljon paristoja.
Oliko tässä se sukupuoli jotenkin erityisen tärkeä?
Se oli mies. Miehet ovat usein yksinkertaisia, leipäpussi ostoskorissa on hyvin vitsikäs juttu.
Nytkähtikö mies muutaman sentin taakse ja palasi neljä senttiä eteen ja taas taakse pari senttiä kunnes nytkähtely hidastui ja mies palasi takaisin ruotuunsa?
Miten voi olla näin huonoja aloituksia? Joku random-mies vai oma miehesi? Käsittääkseni läheisten suhteiden suola usein on pieni vttttttuilu. Sanoo siis nainen, jolle mies hiukka antoi palautetta, koska koko päivän nalkutin että älä sitten X ja loppupäivästä tein itse X. Ai ei reilua? Totta kai on reilua.
Ostoskorissa vuoden tarpeiksi vessapaperia ja paristoja?
Vierailija kirjoitti:
Nytkähtikö mies muutaman sentin taakse ja palasi neljä senttiä eteen ja taas taakse pari senttiä kunnes nytkähtely hidastui ja mies palasi takaisin ruotuunsa?
Hymähdellessä tuollaista tapahtuu usein.
Vierailija kirjoitti:
Se oli mies. Miehet ovat usein yksinkertaisia, leipäpussi ostoskorissa on hyvin vitsikäs juttu.
Kuvittele tuohon miehen tilalle nainen. Olisiko edelleen niin superhauskaa, että nauroit kuusi tuntia? Miten tällä palstalla voi olla näin takapajuista porukkaa?
Todennäköisesti oli täysin ajatuksissaan ja hymähti jollekin asialle, joka tuli mieleen eikä niille ostoksille.
Ohis, mutta otsikon perusteella tulee vaikutelma, että kyse on puolisostasi, mutta ilmeisesti kyse oli siis täysin sinulle tuntemattomasta miehestä?
Vaikka heikkonäköinen olen niin en vielä niin sokea etten miestä erottaisi, sellainen hopeakettu. ap
Itse naureskelin avoimesti ihmisten vessapaperi- ja säilykevuorilla lastatuille käytävillä seilaaville tankkerikärryille ja kuittailin kaverille että tässä näkyy nyt ihan livenä näitä vessapaperihamstraajaidiootteja. :D Yhtäkin punkeroa osoiteltiin ja naurettiin räkäisesti kun sillä oli varmaan 5 sellaista isoa tukkutokkaa vessapaperia kärryissä. :D
Ap, tunsithan syyllisyyttä ja tulleeksi loukatuksi? Tunsithan?
Vierailija kirjoitti:
Itse naureskelin avoimesti ihmisten vessapaperi- ja säilykevuorilla lastatuille käytävillä seilaaville tankkerikärryille ja kuittailin kaverille että tässä näkyy nyt ihan livenä näitä vessapaperihamstraajaidiootteja. :D Yhtäkin punkeroa osoiteltiin ja naurettiin räkäisesti kun sillä oli varmaan 5 sellaista isoa tukkutokkaa vessapaperia kärryissä. :D
_Kokeilkaa joskus amerikan murteella vetää kunnon paksua vitsailua kauppajonossa muista ihmisistä.
Todella hauskaa. Harva uskaltaa ulkomaalaisille avautua. Ovat vieraskoreita.
Lopussa voi jotain heittää suomeksikin :D
Onko hymähtää nauraa, eikö mieluummin naurahtaa? Sopisi tyyliin. "Mies katsahti ja hymähti. Mitä se naurahti?" :D