Uudenmaan eristäminen on jo oikeasti ihan hysteriaa.
Jotain kohtuullisuutta nyt. Liikennekuolematkin saataisiin nollaan, jos kiellettäisiin kaikki liikenne. Mutta niin ei tehdä, koska joku tolkku pitää olla.
Kommentit (69)
Hyvä vain että eristetään. Tällä tavoin saadaan tauti kitkettyä muualta.
Aivan oikein jos eristetään. Olisi tosin pitänyt eristää jo ajat sitten. Pysykää siellä tauteinenne ja ihanan monikulttuurisuutenne kanssa.
Ruotsin malli kuulostaa varmasti monesta houkuttelevalta, kun se ei edellytä mitään suuria muutoksia arkeen. Oletteko niin varmoja, että se on oikea tie, jos koko muu Eurooppa on toista mieltä?
On loogista eristää eidemia-alue, jos aiotaan pitää nykyinen linja.
Oletan, ettei meille kerrota kaikkea "koronasta".
Toimenpiteet pelkkään virukseen nähden ovat sen verran kohtuuttomat mittavuudessaan.
Kenen tuttu/tai tuntema on sairastunut koronaan?
Tunteeko kukaan sairastunutta?
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Se on niin helppo sanoa täysissä sielun ja ruumiin voimissa, että tämä ei koske minua.
Vierailija kirjoitti:
Puolituttuja paikkakunnalta tiedän kaksi. Molemmat olivat laskettelumatkalla Tirolissa ja toinen on ollut vähän huonossakin hapessa, sekä sairastutti myös perheensä.
Ai että olisi kannattanut wuhan ja lombardiakin jättää eristämättä. jepjep.
Kovat rajat vaan sinne, eikä tarvitse avata enää koskaan.
Jos eristetään Uudenmaan epidemia-alue ja muualla maassa sairaalahoitoa tarvitsevien määrä pysyy hallinnassa, muissa sairaanhoitopiireissä pystytään ehkä jakamaan HUSin taakkaa esim. siirtämällä siirron kestäviä potilaita muihin siaraaloihin.
Joo, nyt menee jo överiksi.
Lääkkeet eivät saa olla tuhoavampia kuin itse tauti.
Englannissa käydään julkista keskustelua jo siitä, että isoveli lisää koronan varjolla valvontaansa kansalaisista yli sen, mikä on vapaissa maissa sopivaa.
Miesystävän kanssa olemme tapailleet vuosikausia, ja suunnitelmissa on taas yhteinen pitkä viikonloppu. Mutta miehen äiti on vanha ja monisairas. Silloin kun emme tapaa, mies käy äitinsä luona. Vähän vaikea tilanne, tavatako nyt vai ei.
Uusimaa on hyvä eristää, koitetaan muu suomi pitää mahdollisimman terveenä. etelässä on muutenkin ihan liikaa ihmisiä että antaa siellä sen taudin jyllätä kun ihmiset on niin idiootteja että eivät osaa muutenkaan pysyä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Englannissa käydään julkista keskustelua jo siitä, että isoveli lisää koronan varjolla valvontaansa kansalaisista yli sen, mikä on vapaissa maissa sopivaa.
Ihanaa kuolla vapaana kadulla henkeä haukkoen.
Vierailija kirjoitti:
Käydään mitä käydään. Silti Boris täräytti tukun rajoituksia voimaan.
Olen samaa mieltä! Otettaisiinpa taas mallia Ruotsista.
Eihän näistä toimista ole oikeasti mitään hyötyä, siirretään vaan epidemiaa myöhemmäksi.