Olen tehnyt selväksi lapsilleni että kotiin saa tulla tupakalta haisten tai hiprakassa, ei tarvitse nukkua ulkona koska kotiin tulo pelottaa. Nyt
16v tyttäreni käyttää tätä täysillä hyväksi. Rikkoo kotiintuloaikoja, sammuttaa kännykkänsä, juo itsensä konttauskuntoon, käyttää nuuskaa ja itkee "sunhan ei pitänyt olla vihanen". Vanhemman tyttären, nyt 20 vuotiaan, ja 18 vuotiaan pojan kanssa ei tälläistä ongelmaa ikinä ollut, jotain tupakalle tuoksuvia takkeja vain. Mutta tämä nuorin on ihan mahdoton!
Kommentit (7)
No itse olet sääntösi laatinut. Turha rankaista teiniä siitä että noudattaa niitä .
No miksi olet ilmaissut lapsillesi, että saavat perseillä ja olla miten huvittaa, jos eivät saa olla?
Saahan kotiin aina tulla, mutta ei se tarkoita, että tuollaista perseilyä tarttis sietää.
Jos puhelin on kiinni, niin sitten puhelin pois. Viikkomilman puhelinta opettaanaika paljon
Pistäkää pikkupissis kuriin, sisarukset myös sanomaan suorat sanat. Nyt on lupa estää liikkuminen muutenkin.
Kyllä säännöt voi ja pitää olla, vaikka kotiin saakin tulla. En ymmärrä, miten ap:lle tämä voi olla epäselvää?
Laita arestiin? Tein tommosta vaikka meillä oli tiukemmat säännöt, vanhemmat oli tosi tiukkoja ja laittoi jatkuvasti arestiin, taisin olla sellainen luonne joka tarvitsi ne arestit. Tosin vaarana se, että karkaa, jota itse tein.