Kun miehen pårnåharrastus menee kaiken muun edelle
Alan olla todella väsynyt miehen p*rn*riippuvuuteen. Enää ei riitä se, että kyseinen harrastus on vahingoittanut miehen kykyä normaaliin kiintymyssuhteeseen, eikä se, että se tuntuu olevan miehelle ainut tapaa purkaa stressiä, vaan se alkaa vaikuttamaan normaaleihin arkisiin asioihin ja niiden huolehtimiseen.
Kuinka paljon sinä siedät tai olet valmis sietämään miehesi virtuaaliharrastuksia?
Kommentit (9)
Kyseessä taitaa olla enemmän riippuvuus kuin harrastus.
Jos mies ei edes yrittäisi vierottautua, niin en usko, että jaksaisin moista nahjusta katsoa pitkään.
Vaihda p*rnon tilalle sana 'alkoholi' tai 'huumeet' ja mieti, katsoisitko sellaista sormien läpi. Ei harrastuksen virtuaalisuus tee siitä automaattisesti hyväksyttävää.
Itse en lähde edes ulos jos en ole runkkinut jollekkin hyvälle scat-pätkälle.
Erzi kirjoitti:
Itse en lähde edes ulos jos en ole runkkinut jollekkin hyvälle scat-pätkälle.
Ja pascat
Anna riippuvaiselle vertaistukea ja istu sårmelle viereen.
scatman pårno on parasta
Ska-badabadabadoo-belidabbelydabbladabbladabblabab-belibabbelibabbelibabbelabbelo-doobelidoo
Mun pörnöriippuvainen mies on nykyää ex-mies. Tosin pörnö ei mennyt kaiken edelle vaan tasaväkisesti kamppailua kävi myös hänen harrastus ja animen katselu. Jssap.
Ylettömän ankeaa oli ennen ko. harrastusta, kun en saanut unta miettiessäni, ettei vaimo halua minun kanssani läheisyyttä.
Jättäisin. Luojan kiitos, mun mies ei katso p*rnoa. Kunnioituksesta häntä kohtaan, lopetin itsekin sen.
Mites muuten menee?