Poistettiin eilen kun kerroin etäisestä ja välinpitämättömästä tuttavaäidistä....
Äiti siis ei kiinnitä minkäänlaista huomiota lapseensa, pyörii pitkin kaupunkia paneskelemassa uuden miehensä kanssa jättäen tyttären aivan oman onnensa nojaan aivan liian suureksi osaksi ajasta. Jos ei pääse kaupungille niin raahaa miehensä omaan äititytärkaksioon paneskelemaan. Käy tyttöä sääliksi kun ei ketään läheistä kysymässä kuulumisia tai auttamassa vanhempien erossa.
Meneekö jotenkin palstamammojen ihon alle, kun eilinen poistui hetkessä?
Kommentit (6)
Tää kuulostaa ihan mun entiseltä kaverilta. Painotus sanalla entiseltä.. kauheaa oli seurata läheltä, mutta avusta ei ollut mitään hyötyä.
Kuulostaa mun naapurilta, tosin sillä on myös poika. Ja nyt kun koronan aikana ei voi työntää lapsia isovanhemmille, niin poikaystävät sitten tulevat kylään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mun naapurilta, tosin sillä on myös poika. Ja nyt kun koronan aikana ei voi työntää lapsia isovanhemmille, niin poikaystävät sitten tulevat kylään.
Täällä päin tullut ihan ennenkin koronaa.... sääliksi käy
ap
Mulla yksi tuttu mies saalistaa näitä yh-äitejä etätöissä. Lapsetkaan kotona ei kuulemma haittaa. Nykyään on hyväksyttyä, että vanhemmat kaipaa myös toisen aikuisen seuraa. Sitten se seura on tätä.
No kokeillaanpa, saataisiinko tänäänkin positettua. Ei vaan, anna toisen elää elämäänsä. Älä pidä yhteyttä, jos häiritsee noin paljon. Et kuitenkaan tilanteelle mitään voi.
up