On aikakin jo eristää Uusimaa ja estää maalaistollojen tulo kaupunkiin.
Kommentit (13)
Heh. Täältä keski-suomesta ja pohjanmaalta kulkee hulluna väkeä siellä töissä. Ertä ei paljon auta, koska töissä luultavimmin käydään normaalisti.
Ei kyllä olis tullut mieleenkään tulla nyt sinne tautipesään hakemaan tartuntaa tänne maalle. Meillä maalaisilla kun on vielä jäljellä sitä maalaisjärkeä ja osataan ajatella muitakin kuin itseämme.
Jo oli aikakin eristää hesalaiset sinne kehien sisäpuolelle😅🤪
Mä en näe mun miesystävää sitten koko keväänä, koska asun Uudellamaalla ja hän ei. Ei tämä ainakaan vauvakatoon auta. :'( Painukoot h*****n kaikki välinpitämättömät m**kut, jotka on aiheuttaneet nämä lisärajoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe mun miesystävää sitten koko keväänä, koska asun Uudellamaalla ja hän ei. Ei tämä ainakaan vauvakatoon auta. :'( Painukoot h*****n kaikki välinpitämättömät m**kut, jotka on aiheuttaneet nämä lisärajoitukset.
Pyydä lähettämään siemeniä postissa.
Sinne menoa ei estetä, vaan sieltä poistuminen.
Missä tämä Uusimaa-niminen kaupunki sijaitsee? En löydä kartalta.
Vierailija kirjoitti:
No, jospa tämä nyt ei mihinkään vauvakatoon pitkällä tähtäimellä vaikuttaisi. Ja yleensäkin lapsia haluavat pariskunnat asuvat yhdessä.
Asun Raaseporissa ja kyllä tää on ihan kunnon tollolaa vielä :D Mistähän nuo meinaavat sen rajan vetää..
Ei sinne menoa estetä vaan poispääsy. Eli ei sinne Stadiin kukaan haluakaan, mutta pois on ilmeisesti hinku. Tollot.
Jonkun kehän kohdalle. Ei meidän tarvi mennä enää Korkeasaareen, käydään siinä rajalla töllistelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä Uusimaa-niminen kaupunki sijaitsee? En löydä kartalta.
Se on maakunta.
Ei vaan kyllä tarkoitus on estää stadilaisten pakeneminen koteihinsa Savoon.