Tämä on lihottavaa aikaa
Mies on etätöissä ja tekee koko ajan ruokaa. Pakko munkin on sitten syödä. Onneksi kaapissa on kotivarana vain 3 suklaalevyä ja 5 pakettia keksejä.
Kommentit (20)
Mä taas olen laihtunut, kun ei tule käytyä ravintoloissa syömässä ja baareissa juomassa. Kuntopyörän polkemiselle ja painojen nostelullekin on hyvin aikaa, kun ei ole sosiaalista elämää.
Syö vähemmän. Viimeistään kun ruoka loppuu lahidut kyllä.
Kesäkuussa ,kun tämä on ohi ei ole kukaan bikinikunnossa vaan rannat on täynnä valkoisia valaita!
Mulla päinvastoin. Ei ole ruokahalua.
Moni kuntosali tarjoaa ilmaisia verkkotreenejä ja ohjeita tällä hetkellä. Suosittelen aloittamaan kotitreenit vaikka hiljalleen, jolloin kipinä liikkumiseen voi syttyä ja tulevaisuudessa voi jatkaa kotitreenejä tai siirtyä kuntosalille.
Tässä yksi linkki missä ilmaisia treenejä LES MILLS ohjelmalla. https://watch.lesmillsondemand.com/at-home-workouts
Tsemppiä harjoitteluun ja ruokavalioon. :) Hyvällä terveydellä ja liikunnalla autat kehoasi selviämään tästä kriisistä yli. Myös liikunta (pienikin) lieventää stressiä, joten kestät henkisesti paremmin nämä ajat. <3
Minäkin huomaan että on tosi hankala pysyä ruodussa. Ostetaan vähän herkkuja, niin että mukamas riittäisi helposti viikon. Todellisuudessa ne on syöty parissa päivässä. Ja ihan ruokaakin tulee jotenkin syötyä enemmän. Syön helposti tylsyyteen. Olen yrittänyt kuntoilla ja pysyä liikkeellä, mutta meinaa vaan olla niin masentunut mieli että helpompi jäädä sohvalle.
Miten aikuisella on noin paljon makeaa kotona? En ikinä osta tai leivo mitään höttöä.
Etäkokki miehenä kun tekee ruokaa ja töitä? Tän täytyy olla provo, mammathan on tehnyt selväksi ettei etätyön tekeminen ja ruoan laittaminen ole mitenkään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuisella on noin paljon makeaa kotona? En ikinä osta tai leivo mitään höttöä.
No se kotivara!
En ajatellut avata noista mitään vielä.
Mulla on puolikas vanha suklaalevy vielä kesken.
Onneksi lähtöpaino on 54kg niin muutaman kilon voi huoletta lihoa.
Vierailija kirjoitti:
No lapsellako voisi olla ja se olisi ok?
Vierailija kirjoitti:
Etäkokki miehenä kun tekee ruokaa ja töitä? Tän täytyy olla provo, mammathan on tehnyt selväksi ettei etätyön tekeminen ja ruoan laittaminen ole mitenkään mahdollista.
Ei ole etäkokki :D
Mun mies on vaan pätevä.
Kun tämä piina joskus loppuu, on lehdet täynnä dieettejä millä pääsee koronakiloista eroon.
Voidaan niitä kutsua myös karanteenikiloiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa ,kun tämä on ohi ei ole kukaan bikinikunnossa vaan rannat on täynnä valkoisia valaita!
Sekö tässä sit on tärkeää?
Mä huomaan syöväni terveellisemmin ja säännöllisemmin. Kuntoiluun riittää paremmin aikaa, kun sitä ei kulu omiin työmatkoihin tai lapsen (8 v) lähtöjen/palaamisten ohjaamiseen.
N 45
Suomen Hengenvaaralisesti lihava(t). Syksy 2020. Korona edition.
Mä teen pitkää päivää töissä (sairaalassa). Nyt vapaapäiviä on enemmän ja ei viitsi/uskalla mennä ulos liikkumaan. Vapaapäivien kohokohta on aamiainen, lounas ja illallinen. Tätä menoa kiloja kyllä tulee.
Sama täällä, ei ole koskaan 2000-luvulla ollut näin paljon herkkuja kaapissa. Ei ole vielä koskettu, mutta koska tämä näyttää pitkittyvän niin parempi jotta on pientä mielialan nostajaa mökkihöperyyteen.
Jumppa salilla käyntejä ei hyvällä katsota, joten olen ne väliin jättänyt.
Hoitoalalla ja työpäivän päätteeksi olen hemmotellut itseäni karkilla.
Nyt jenkkakahvat ja maha makkarat kasvaa.
Live a little