Kainuussa ei ole yhtään koronatartuntaa
Mutta eiköhän kohta joku sometyrkky hyökkää sinnekin koiriensa ja miehensä kanssa kuvaamaan turpeaa lärviään ja heruttamaan instassa tykkäyksiä.
Kommentit (32)
Kainuulaiset on karaistunutta sakkia.
"Nälkämaan laulu" on maakuntalaulu.
Kainuussa ovat ihmiset immunisoituneet lapsena jo kaikilla mahdollisilla taudeilla ja ovat muuten Itägeenisempiä savolaisten kanssa kuin muut suomalaiset.
Kaikki tänään varmistetut uudet koronatapaukset on uudellamaalla. Maakunnissa korona on hallinnassa ja tosiaan kaikkialla sitä ei edes ole.
Mitä olen sieltä kommentteja kuullut, niin tuntuu olevan monet kipeänä, mutta sitten taas testauskriteerit ovat tuntuneet olevan alusta asti tosi tiukat. Vaikea uskoa, että ei olisi tapauksia, kun sieltäkin liikutaan paljon muualle Suomeen ja ulkomaille. Välimatkat on Kainuussa pitkiä ja yleensä ihmisillä on jo kunnon oireet ennen kuin lähdetään päivystykseen, sinne kun saattaa olla esimerkiksi yli tunnin ajomatka (yhteen suuntaan).
Hyvä kainuulaiset!!! Entisenä kainuulaisena olen niin kainuulainen! Ei siellä edes sairasteta viruksia yleensä.
Siellä ei vain testata.
Toki myös köyhempää porukkaa pääsääntöisesti, eli tuskin on yhtä paljon oltu hiihtolomalla Keski-Euroopassa.
Ei niitä testejä riitä peräkylille, kun hesalaiset rohmuaa ne.
Vuokatti, paljakka, ukkohalla, syöte..
No eiköhän ole, kyllä se on jo perimmäisessäkin kolossa.
Pysykää sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kainuussa ole mitään muutakaan.
Kaikki ovat k u o l l e e t.
Onneksi olkoon, saatte varmaan uusimaalaiset parveilemaan sinne heti ensi viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tänään varmistetut uudet koronatapaukset on uudellamaalla. Maakunnissa korona on hallinnassa ja tosiaan kaikkialla sitä ei edes ole.
Hallinnassa??!!! Mitä puppua oikein syötät. Ei ole hallinnassa missään, esim tälle paikkakunnalle vyöryi Lapin lomalaisia lauantaina.. Satakunta. Ei ole tosiaan mikään turvasatama tämäkään kylä.
Pysykää jumalauta edes sisällä, te törpöt jotka olette matkustelleet koronapesäkkeissä.
Ei testattuja tapauksia on eri asia kuin ei tapauksia ollenkaan.
Voitteko te nyt perkele olla matkustamatta kotoanne yhtään minnekään.Mikä siinä on niin vaikeaa noudattaa annettuja ohjeistuksia?!
Minä,minä,minä.Mutta kun minä haluan päästä hyville laduille hiihtämään.
Saatana!
T.Sotkamolainen
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, saatte varmaan uusimaalaiset parveilemaan sinne heti ensi viikonloppuna.
Kyllä se väki kummasti lisääntyi jo viime viikonloppuna. Eräänkin kainuulaiskaupunginjohtajalla oli melko hapan päivitys aiheeseen liittyen ja aivan aiheesta.
STAYHOME!
Siellä espoolainen perheenisä jo kiinnittää suksiboksia maasturi-BMW: nsä katolle ja kohta lähdetään perheen kanssa kohti Kainuuta.
Kainuulaiset on niin pessimistejä että koronatestikin on negatiivisia.
Ei kainuussa ole mitään muutakaan.