Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden lähipiiri kiertää ohjeistuksia? Ärsyttääkö teitä?

Vierailija
23.03.2020 |

Siinähän se jo tulikin. Onko kukaan muu tilanteessa, jossa yrittää itse tunnollisesti tehdä asiat niin kuin on sanottu, ja lähipiiri yrittää luistaa ohjeistuksista? Miten reagoitte? Itse olen seurannut, kuinka eräs on flunssassa töissä, eräät (molemmat riskiryhmää) yrittävät saada aikuista lastansa käymään heillä niin kuin ennenkin ja yksi taas (riskiryhmäläinen hänkin) on käynyt turhissa menoissa (eräs päivä tapaamassa tuttuja kahvilla). Ärsyttää. Itse olen kiltisti kotona, minkä voin ja tuntuu kurjalta, kun ihmiset yrittävät luistaa yhteisestä työmaasta. Kai sitä ollaan sitten totuttu niin hyvään, ettei kestetä hetkellistä epämukavuutta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumisasia ärsyttää, vaikka en tiedä rikkooko juuri oma lähipiirini tätä. Mutta se, että ihmiset matkustelee esim.  johonkin Lappiin ja juhlivat jossakin after ski bileissä, niin se ärsyttää.

Itselläni on kauhea syyllisyys jo siitä, että käyn ruokakaupassa. Muihin kauppoihin en kehtaa mennä, vaikka olisikin tarvetta. Muuten yritän pysytellä kotona (teen etätöitä) tai istuskelen omalla terassilla. Onneksi on oma piha, niin voi tehdä vaikka pihatöitä tai kävellä sitä ympäri.Enkä ole sairas tai oireileva.

Lapseni käy lenkillä, kun on urheiluluokalla ja sen viikottaisiin kotitehtäviin kuulu mm. lenkkeily. Lisäksi hän harrastaa lajia, jossa pitäisi nyt liikkua paljon omatoimisesti ja monipuolisesti, kun hallit ovat kiinni. Kaikkea liikuntaa ei vain voi tehdä kotiseinien sisällä, joten hän käy yksin ulkona juoksemassa pururadalla, rappusia jne. Tästä en tunne niin pahaa syyllisyyttä kuin tuosta omasta liikkumisesta, vaikka terveitä ollaankin (ei ainakaan oireilla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla