jatkuva panetus
Erosin joitain kuukausia sitten ja nyt on jatkuva panetus päällä. Alkaa jo tuntua epänormaalilta kun ikää on 35 v ja vietän muuten normaalia elämää, mutta mieli pyörii seksissä kuin 15 vuotiaalla, masturboin monta kertaa päivässä, roikun öisin seksichatissa, katson sextv:tä jne.
Ja olen NAINEN. jos olisin mies tämä tuntuis kai normaalimmalta. Kai tämä kiima kaipaisi kunnon panoa, mutta ei sellaista sopivaa ole löytynyt, vaikka muutama yritys on ollut. Siis auttakaa mitä mä teen? Tippuuko kohta karvat ja muutkin elimet vai olenkin seuraavassa iltalehden otsikossa seksileikki johti surmaan...?
Kommentit (5)
itsetyydytyssessio, että olet jonkun aikaa aivan poikki ja tyydytetty.
Eikö noista kalun korvikkeista (dildosta tai kotoa löytyvistä) olisi mitään apua.
...mutta törmäsin työtapaamisessa erääseen vanhaan tuttavuuteen, jonka kanssa en aikoinaan mennyt sänkyyn ihan siitä syystä, että mm. oli " pannut " siskoani, joka tiesi hyvinkin yksityiskohtaisesti kertoa miehen elimen paksuudesta ja niistä kahdesta mökkiviikonlopusta, joiden jälkeen piti aina ottaa ma-ti sairaslomaa, kun ei pysty kunnolla kävelemään.
No, aika kultaa muistot ja 3 viikkoa tuon tapaamisen jälkeen olin itse samaisella mökillä. Siskoni ei puhunut palturia miehen aseen epäsovinnaisesta paksuudesta saatikka siitä, että otin itsekkin ma vapaaksi kun käsittelyn jälkeen oli paikat todella kipeenä.
Mies on varattu, naimisissa mutta tunnustan, että vaikkein muuten kevytkenkäinen olekaan niin hänelle olen kyllä pyllistänyt useampaan otteeseen, pyytänyt munaa ja saanut sitä niin, että tuntuu. Kaveri on panohommissa kuin maratoori ja penis on paksumpi kuin ranteeni ja ympärileikkauksesta johtuen " yksikin" pano on helposti tunnin puolitoista jumputus.
Voin suositella ja jos uskaltaisin, antaisin salaisen kännynumeron ja kehoittaisin kokeilemaan. Ei ole multa pois ja ymmärrän hänen vaimoaankin, joka ei jaksa olla jalat levällään joka päivä.
Mutta ei haittaa. Onhan ne isot ja kaikki puolitutut business äijätkin aina muistaa kertoa ja pyytää, että toki vaimosikin leville mukaan, hän on niin mukava. ( johtuu siitä, että ko. henkilöt saivat yhden kerran " ulkoilma paljussa " nähdä isot ( dd ), märät ja raskaat tissit ja " vahingossa " siiderinsä perään paljun ulkopuolelle pyllistelevän vaimoni paljaana pilkottavan pimpsan.
Joo, olen kateellinen tolle, joka löysi puolitutun panoseuraksi, sellaista panoa toivon itsellenikin, ettei pystyis kävelemään, pano, jonka jälkeen ei tunnu pannulta ei ole mistään kotoisin!
et tule sokeeksi, eikä sulta katoa mitään.
Osaatpahan sitten ohjailla sängyssä, tollukoita miehiä kun itseksesi hyvin harjoittelet