Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jättää kumppani lihomisen takia? +20kg tullut tyttöystävälle lisää suhteen aikana

Vierailija
22.03.2020 |

ja minulla on kaikki seksihalut menneet vaikka kumppania rakastan. Mutta toisen vartalo nykyään vaan ällöttää. Liikunta ja terveelliset ruuat ei kiinnosta vaikka yritän houkutella. Miten toisen edes voi jättää tuon takia, otanko asian rehellisesti puheeksi vai onko parempi jättää muun syyn varjolla?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tylsää karanteenissa, kun pusket näitä lisää vain :D

Vierailija
2/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän hänessä on enemmän rakastettavaa. Hän on kasvanut ihmisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt erityistilan aikana laihtuu, kunhan et varastoi liikaa ruokaa kotiin.

Vierailija
4/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto ! Luiskaan vain tuollainen Suursyömäri ja laardivalas.

Vierailija
5/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
6/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok.

Vierailija
7/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, täällä eletään vaan kerran!! Ehdottomasti suosittelen lähtemään huonosta suhteesta, oli syy mikä tahansa. Olisinpa itsekkin tajunnut aiemmin, viisi vuotta meni käsien läpi.

Vierailija
8/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaablaa lässyn lässyn. Jätäpä kuule se tyttis ja huomaatkin että yksin olet, uutta et saa, sinkkuna onkin kurjaa, naisten vastimustaso noussut sinä aikna kun olit suhteessa.

Käypä katsomassa cittarissa moniko mies on vicotrias secret mallin näköisen naisen kanssa. Vastaus: 0 kpl.

Sinä ITSE voit masentua, sairastua, menettää liikuntakykysi ja miltä tuossa tilassa tuntuu se jos puoliso suunnittelee jättämistäsi? Varmaan silloin se ei olis ollenkaan reilua mutta nyt sit toki on reilu kun sinä mietit tätä.

V*ttu elämässä on muutakin kuin s*ksihalut. Ole ilman, joko jättäen tai jättämättä.

Vierailija
9/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto ! Luiskaan vain tuollainen Suursyömäri ja laardivalas.

Lihoa voi muistakin syystä, esim itse treenaava himourheilija sain loppuraskaudessa kilpirauhasen vajaatoiminnan ja +25kg.

Edelleen urheilen ja syön terveellisesti, siltikin tuo +25kg.

Vierailija
10/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ikävä fiilis. Olisit tyytyväinen että sinulla on kuitenkin mukava tyttöystävä. Moni mies elää hautaan saakka ilman tyttöystävää!

Vierailija
11/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai koko rakkauteen vaikuta? Kauanko olette olleet yhdessä?

Tiedostaako tyttöystäväsi oman lihoamisensa? Joskus ihminen voi olla masentunut, kun paino alkaa nousta eikä jaksa huolehtia itsestään.

Vierailija
12/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN MIKÄ TAHANSA on riittävä syy jättää. Vaikkapa sekin, ettei oikein ole syytä. Ei ole olemassa mitään virastoa, jonka lomakkeeseen on kirjoitettava syy, jolla eroa anotaan. Haloo.

Vierailija
13/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
14/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun tyttöystäväni ei jättänyt minua, vaikka lihoin seurustelun aikana melkein kaksinkertaiseksi (70 kilosta yli 130 kiloon).

Meni vieläpä naimisiin kanssani. On kyllä yrittänyt saada minua laihduttamaan, mutta aika hankalaa se on.

Olen siis mies...

Vierailija
15/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaablaa lässyn lässyn. Jätäpä kuule se tyttis ja huomaatkin että yksin olet, uutta et saa, sinkkuna onkin kurjaa, naisten vastimustaso noussut sinä aikna kun olit suhteessa.

Käypä katsomassa cittarissa moniko mies on vicotrias secret mallin näköisen naisen kanssa. Vastaus: 0 kpl.

Sinä ITSE voit masentua, sairastua, menettää liikuntakykysi ja miltä tuossa tilassa tuntuu se jos puoliso suunnittelee jättämistäsi? Varmaan silloin se ei olis ollenkaan reilua mutta nyt sit toki on reilu kun sinä mietit tätä.

V*ttu elämässä on muutakin kuin s*ksihalut. Ole ilman, joko jättäen tai jättämättä.

Kukas sinun muroihisi pissi? Miksi haluat, että jotkut sinulle ihan tuntemattomat ihmiset olisivat yhdessä vastentahtoisesti? Mitä hyödyt siitä?

Vierailija
16/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän karua sanoa näin, mutta jos tuollaisen asian takia on valmis hylkäämään toisen ihmisen, ei todellista rakkautta ole suhteessa koskaan ollutkaan. On ollut vain pelkkää ulkokuoreen kohdistuvaa eläimellistä himoa ja viettien toteuttamista, kuten koirilla tai kaneilla.

Vierailija
17/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On - itse jätin mieheni oman lihomiseni takia. Huomasin miehen eleistä, että vartaloni suorastaan oksettaa häntä, mutta hän ei itse uskaltanut tehdä aloitetta erolle joten päätin itse vain pakata kamat ja lähteä. Vieläkin parin kuukauden jälkeen yrittää saada mut takaisin ja vaatia mua kertomaan syytä erolle, mutta en jaksa edes puhua siitä. Nyt olen parissa kuukaudessa saanut jo 10 kiloa pois ja matka jatkuu.

Vierailija
18/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän karua sanoa näin, mutta jos tuollaisen asian takia on valmis hylkäämään toisen ihmisen, ei todellista rakkautta ole suhteessa koskaan ollutkaan. On ollut vain pelkkää ulkokuoreen kohdistuvaa eläimellistä himoa ja viettien toteuttamista, kuten koirilla tai kaneilla.

Seksuaalinen vetovoima on oleellista kahden seksuaalisen ihmisen parisuhteessa.

Vierailija
19/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tällä viikolla palstan naiset olivat sitä mieltä että mies pitää jättää kun se on lihonut.

Toimii myös näin päin

Vierailija
20/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies jättää tyttöystävänsä vain muutaman kilon tähden? Aitoa rakkautta ei kiloissa mitata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan