Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No? Alkaako perhe-elämän hehkuttajilla pää hajoamaan kotona ihanien teiniensä kanssa?

Vierailija
22.03.2020 |

Ai, että on mukavaa ku ei pentuja eikä akkaa rääkymässä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt, miksi perheet kriisiytyvät aina lomilla yhdessä ollessaan. Niin pitkään vielä selvitään, kun ei nähdä toisiaan. Kyllä on hienoa elämää. 😂

Vierailija
2/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onni ettei kukaan ole sinua kuuntelemassa, pelkästään painettu räksyttämisesi ärsyttää, ei teinit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärvistelkää te yksin vaan, ei kiinnosta! :)

Vierailija
4/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajoa

Vierailija
5/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissit kunnossa kirjoitti:

Minä olen aina ihmetellyt, miksi perheet kriisiytyvät aina lomilla yhdessä ollessaan. Niin pitkään vielä selvitään, kun ei nähdä toisiaan. Kyllä on hienoa elämää. 😂

Kuvitteletko, että kaikki perheet kriisiytyvät? Miksi ihmeessä naurat, jos jollain on vaikeaa?

Vierailija
6/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Ihanaa kun ei tarvitse olla yksin:)

Vierailija
7/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko, että kaikki perheet kriisiytyvät? Miksi ihmeessä naurat, jos jollain on vaikeaa?

Minulla ei riitä ymmärrystä kulissiliitossa omaisuuden tai yhteisön paineen vuoksi kärvisteleville ihmisille.

Vierailija
8/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei riitä ymmärrystä kulissiliitossa omaisuuden tai yhteisön paineen vuoksi kärvisteleville ihmisille.

Ketään ei kiinnosta...

Vierailija
9/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala. Miksi alkaisi? Etkö itse kestä elämääsi?

Vierailija
10/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko ihan oikeasti kaikkien olevan kriisissä, jossain kulissiliitossa?

Miksi muiden perhe-elämä häiritsee sinua?

Vierailija
11/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meidän 15v on ihan huipputyyppi 😁

Toki kiva että on iso talo ja hyvin omaa tilaa kaikille. Jos asuttais jossain kaksiossa niin vois ehkä kiristää pinnaa..

Vierailija
12/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla liikkuuu iltaisin teinilaumoja, ei vanhemmat osaa tai edes halua pitää jälkikasvustaan huolta. Sit ihmettelette miksi virus senkun jatkaa leviämistä.

Vierailija
13/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niille teineille pitää kuria ja laittaa ne olemaan hiljaa.

...Tosin jos kovasti lasuja pelkää niin tämä ei välttämättä onnistu.

Vierailija
14/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta...

Monia näytti aikakin peukutuksen verran kiinnostavan. Mikä muuten on sinun syysi pysyä kulissiliitossa?

Vierailija
15/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko ihan oikeasti kaikkien olevan kriisissä, jossain kulissiliitossa?

Miksi muiden perhe-elämä häiritsee sinua?

En minä kirjottanut mitään kaikista liitoista. Onko sisälukutaidossasi vikaa vai vaan liian vilkas mielikuvitus?

Vierailija
16/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole arki muuttunut juuri mitenkään.

Teinit ovat toki kotona nyt päivälläkin, mutta viettävät paljon aikaa omissa huoneissaan koulutehtäviä tehden.

Vierailija
17/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole arki muuttunut juuri mitenkään.

Teinit ovat toki kotona nyt päivälläkin, mutta viettävät paljon aikaa omissa huoneissaan koulutehtäviä tehden.

Samoin. Esikoinen tekee etätöitä ja pelaa. Kuopus tekee koulujuttuja ja pelaa. Tytär , tämän vuoden abi, relaa, somettaa ja katsoo Netflixiä. Kaikki omissa huoneissaan. Ruoka-aikaan hakevat keittiöstä ruuan. Ei paljoa meikäläistä rasita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän