Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä +30v kuvaile tyyliäsi, lempivaatteitasi ym. Kaadetaan käsitykset tuulipuvuissa hiippailevista keski-ikäisistä :D

Vierailija
22.03.2020 |

Aloitan: Nahkahihat. Minulla  on trenssitakki joka on muuten liukasta vihreää kangasta mutta hihat on mustaa tekonahkaa sekä harmaa villakangastakki, jossa myös mustat nahkahihat. Ovat ihan lemppareitani. Nuorempana käytin kesät talvet nahkatakkia, mutta nyt olen sitten mieltynyt "puolinahkaan",
Kenkinä suosin mustia, puoleen pohkeeseen yltäviä kiilakorkosaapikkaita jossa edessä nauhat. Pillifarkut.
Valonarkojen silmien takia käytän pilvisenäkin päivänä aurinkolaseja joita minulla on useat erilaiset. Nenäkoru, pieni nappi, on kulkenut mukana 20 vuotta ja kulkee tästä eteenpäinkin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviollinen ohut paitapusero tai pitkä, istuva neuletakki ja alla kiiltelevä toppi, tiukat kangashousut, nahkaiset korkonilkkurit. Näyttävät korut. Hiukset villeillä kiharoilla, hillitty meikki.

Terkkuja tutuille : D

N45

Vierailija
22/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän usein aurinkolaseja pilviselläkin säällä koska minulla on migreeni ja lisäksi valonarkuutta aiheuttava silmäsairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 30+ ei todellakaan ole keski-ikäinen. Itse olen 48 ja pidän itseäni keski-ikäisenä. 

Tykkään hiukan veistoksellisista vaatteista. Lempivaatteisiini kuuluu leveälahkeiset housut ja yläosat joissa on muotoa, ehkä volyymiä tai laskoksia, pääntiet korostavat pitkää kaulaa ja lyhyttä tukkaa. Voin laittaa lyhyen hameen talvella saappaiden kanssa, mutta kesällä käytän mieluummin pitempiä hameita. 

Käytän melkein yksinomaan luonnonkuituja. Ostan mieluummin yhden kalliin ja hyvän kuin kolme huonoa ja halpaa vaatetta. Käytän siroja kenkiä mutten korkeita korkoja, koska jalat kipeytyvät. Minulla on useampia reikiä korvissa (ei muualla) ja niissä kulta- ja timanttikoruja. 

Vanhana ajattelin pukeutua Issey Miyaken vekkivaatteisiin, mikäli minulla on varaa. :)

Vierailija
24/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukat kynähameet ja väljät silkkiyläosat on mun juttu. Onneksi kroppa kestää ne. Korkoa on maltillisesti max 7 cm.

Kuulostaa hyvältä!

N45

Vierailija
25/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina mekkoa tai hametta, ellei tilanne vaadi housuja. Eli käytännössä käytän housuja vain lenkkeillessä tai pyöräretkillä. Minulla on aika klassinen tyyli eli pidän hametta, kauluspaitaa ja neuletta talvella. En käytä korkoja, mutta minulla on talvisin kivat pitkät saappaat. Talvisin päällä on vihreä villaneuletakki ja syksyllä trenssi. Hiukset ovat pitkät ja ne ovat yleensä auki tai ponnarilla. Meikkinä käytän kulmakynää, maskaraa ja huulipunaa. Meikkaukseen menee aamulla varmaan viisi minuuttia.

Vierailija
26/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, t-paita ja neuletakki. Aina. Vuosikymmeniä.

Olen joskus haaveillut muutosleikisitä, että joku katsoisi vartaloon sopivan mallin ja tyylin ja tekisi värianalyysin.

Vierailija
27/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollaisia nahkahihatakkeja saa? En ole moisista ikinä kuullutkaan.

Olivat muotia n. 5 vuotta sitten, nyt ei varmaan saisikaan mistään :)

Vierailija
28/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
29/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta voikin käydä katsomassa mitä ne uuden ajan tuulipuvut on.

Se on se ikä joka meistä tekee ei-nuoria, ei ne vaatteet. Mikä tahansa mitä pistetään päällemme oon keski-ikäisten vaatteita. Pahennat vaan asioita yrittämällä hirveästi vaikuttaa nuorelta tai tavoitella nuorison hyväksyntää.

Vierailija
30/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat farkut siniset tai mustat, maiharit, lenkkarit tai nilkkurit, musta lyhyt toppatakki tai villakangastakki, neule tai vaikka ohut pussihihainen kuviopaitapusero, hiuksissa donitsi kuten joskus 90-luvulla. Eli ihan sillä mennään mikä tuntuu hyvältä. Myös sporttiset hupparit ja treenivaatteet käy. Ikää 50, mutta luullaan monesti 35+.

Vierailija
31/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen junttilandiassa asut kun puhut tuulipuvuista? Muistan nähneeni sellaisen 80-luvulla. Ja et taida tietää ihmisten nykyistä elinaikaa? Se ei ole 60 vuotta pikku vinkki sinne landelle.

Vierailija
32/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hiippailen juurikin niissä "tuulipuvuissa". Tuli nuorempana mitta täyteen miesten kuolaamista. Sääli, mielelläni pukeutuisin nätisti. Lihotin itseäni ihan tarkoituksella 20kg. Mikä ihana rauha! Toisaalta saa huomata, miten pinnallisia miehet onkaan.