Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei mun parisuhteet ikinä toimi?

Vierailija
22.03.2020 |

Miten saan kestävän ja hyvän suhteen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttamalla sitä omaa käytöstäsi. Ellei mikään toimi, niin pitäisi jo osata katsoa sinne peiliin.

Vierailija
2/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttamalla sitä omaa käytöstäsi. Ellei mikään toimi, niin pitäisi jo osata katsoa sinne peiliin.

Oon katsonut koko ajan ja yrittänyt muuttaa käytöstä mutta ei ole toiminut, en tiedä mitä muuta pitäisi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Noilla tiedoillahan me täältä kerrotaan sinulle miksi ei toimi.

Vierailija
4/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin tiputtamalla pinnallista rimaa, vähemmän komea, vähemmän pitkä, vähemmän itsevarma ekstrovertti naistennaurattaja ja matalampi status ja varakkuus

Komeita ovat molemmat olleet, muuta noista ei.

Vierailija
5/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin tiputtamalla pinnallista rimaa, vähemmän komea, vähemmän pitkä, vähemmän itsevarma ekstrovertti naistennaurattaja ja matalampi status ja varakkuus

Millä logiikalla huonomman kumppanin ottaminen parantaa parisuhdetta?

Mun mielestä päinvastoin rimaa pitää korottaa. Pitää valita kumppanikseen luonteeltaan ja älyltään itselleen sopiva, mukava sekä luotettava ja lojaali ja sinua tasaveroisena kumppanina arvostava ihminen, jota,yös itse voit arvostaa tasaveroisena.

Vierailija
6/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sussahan se vika on koska oot ainoa samana pysynyt osapuoli kaikissa sun parisuhteissa.

Vierailija
7/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sussahan se vika on koska oot ainoa samana pysynyt osapuoli kaikissa sun parisuhteissa.

No niin mutta mitä teen se korjaamiseksi?? Ehkä oon sitten vaan liian kiltti tai jotain. Näköjään pitäisi jättää vaan heti kun mies käyttäytyy huonosti, ennenkuin tulee itse taas jätetyksi.

Vierailija
8/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot törmännyt vaan vääriin tyyppeihin, ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
9/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla huonomman kumppanin ottaminen parantaa parisuhdetta?

Mun mielestä päinvastoin rimaa pitää korottaa. Pitää valita kumppanikseen luonteeltaan ja älyltään itselleen sopiva, mukava sekä luotettava ja lojaali ja sinua tasaveroisena kumppanina arvostava ihminen, jota,yös itse voit arvostaa tasaveroisena.

Minun ohjeeni on myös tehdä jotain eri tavalla. Kumppaniehdokkaita ei voi laittaa pelkälle hyvä/huono-akselille. Ihmiset ovat paljon moniulotteisempia. Pitäisi vain miettiä, mitä yhteistä aiemmissa kumppaneissa on ollut. Sitten miettiä olivatko ne piirteet hyväksi vai ei. Sitten miettiä vaihtoehtoja niille huonoille piirteille.

Vierailija
10/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin mutta mitä teen se korjaamiseksi?? Ehkä oon sitten vaan liian kiltti tai jotain. Näköjään pitäisi jättää vaan heti kun mies käyttäytyy huonosti, ennenkuin tulee itse taas jätetyksi.

Moni ei osaa arvioida omaa käytöstään ja vikaa etsitään vääristä asioista. Aivan kuten sinä nyt löysit vian parisuhteen positiivisesta asiasta, eli kiltteydestä.

Vierailija
11/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriitikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei osaa arvioida omaa käytöstään ja vikaa etsitään vääristä asioista. Aivan kuten sinä nyt löysit vian parisuhteen positiivisesta asiasta, eli kiltteydestä.

No ei se oo hyvä että annan kohdella miten sattuu enkä pysty laittamaan sitä poikki. Sitten mua pidetään itsestäänselvyytenä.

Vierailija
12/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat? Siis onko tämä ap? Teet tuollaisen päätelmän kahden miehen perusteella?

ohis

Vierailija
13/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat? Siis onko tämä ap? Teet tuollaisen päätelmän kahden miehen perusteella?

ohis

On ap. Siis minkä päätelmän? Tarkoitin että molemmat seurustelukumppanini ovat olleet komeita mutta eivät varakkaita, kovin pitkiä tai ekstroverttejä.

Vierailija
14/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei ole luotu parisuhteeseen. Minäkin olen yksin koska en kykene olemaan parisuhteessa. Muutama mies on ollut mutta kun alkoivat väkivaltaisiksi niin erosin.

Olen onnellinen yksin. Totuttele siihen älä turhaan yritä.

Vierailija
15/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

On ap. Siis minkä päätelmän? Tarkoitin että molemmat seurustelukumppanini ovat olleet komeita mutta eivät varakkaita, kovin pitkiä tai ekstroverttejä.

Että sun parisuhteet eivät "ikinä toimi" ja kokemusta on vain kahdesta parisuhteesta. No voithan sä kokeilla ensi kerralla vähemmän komeaa

Vierailija
16/16 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Että sun parisuhteet eivät "ikinä toimi" ja kokemusta on vain kahdesta parisuhteesta. No voithan sä kokeilla ensi kerralla vähemmän komeaa

No en halua käydä läpi montaa ihmistä. Yksi riittäisi mielellään koko loppu elämäksi. Ärsyttää saada tunteita ja nähdä sitten koko jutun lässähtävän kasaan.

Näitä sydänsuruja sitten yrittää hoitaa vuositolkulla... Yritä siinä sitten aloittaa puhtaalta pöydältä jonkun uuden kanssa.