Meillä on hyvä presidentti ja hyvä pääministeri!
Itse olen todella ylpeä meidän pressasta ja pääministeristä. Niinistö ja Marin molemmat todellisia ammattilaisia tehtäviinsä. Kyllä saa suomalaiset olla heistä ylpeitä!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri on erityisen rohkea, kun uskaltaa synnyttää talvivauvan tällaisen kriisin keskelle - minä itse en uskaltaisi... Propseja Hänelle!!
Se on 3 vuotta vanha uutinen mikä tossa ylhäällä pyörii :D
Ei ole Marin raskaana.
Sale päästi 2015 Haaparannasta 30 000, seuraukset tiedetään ja ne tiesi myös hän kun tämän päätöksen teki.
Niinistö on yksi kaikkien aikojen parhaimpia presidenttejä. Ei ole häntä juurikaan suomalaiset arvostelleet ja iso osa haluaisi hänen vieläkin jatkavan, ei tosin itse halua enää jatkaa. On kyllä ollut todella tasapainoinen pressa.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri on erityisen rohkea, kun uskaltaa synnyttää talvivauvan tällaisen kriisin keskelle - minä itse en uskaltaisi... Propseja Hänelle!!
Vauva kainalossa kohti coronaa ja kriisejä. Brave on !!
Zinc
Lopeta jo. Suomalaiset osaavat käyttää omia aivojaan
Kyllä. Sanna Marin ehkä vähän epävarma nyt, mutta Sauli luo turvaa. Saulin kokemus ja älykkyys kannattaa hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on 3 vuotta vanha uutinen mikä tossa ylhäällä pyörii :D
Ei ole Marin raskaana.
Mistä tiedät vaikka olisikin?