Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miestä ei vain kiinnosta:(

Vierailija
28.06.2006 |

Eli meillä päinvastainen ongelma. Mua kiinnostaa enemmän kuin miestäni.

Meillä rakastellaan useamman kerran viikossa mutta tiedän, että mieheni tekee sen vain minun mielikseni. Todella masentavaa.

Kyse ei ole siitä etteikö miestäni seksi kiinnosta, kiinnostaahan sitä, mutta enemmin oman käden kuin mun kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tervettä miestä periaatteessa asia kiinnostaa mutta mun kanssa on vain miellyttämisen halusta niin eihän se kivalta tunnu.

Eipä ole kukaan aikaisemmin valittanut mutta kerta se on ensimmäinenkin.

Mutta rehellisiä mielipiteitä kaipailen, missä mahtaa mättää?

Vierailija
2/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies katsoo ennemmin tv:tä tai pelaa tietokonetta, vaikka useampi viikko ilman seksiä minun haluttomuuden takia. Kyllä masentaa, kun sitten kerrankin tekisi mieli niin torjutaan keksimällä tekosyitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun reagoi voimakkaasti, niin jos on jotain paineita ja ongelmia elämässä niin siinä ei välttämättä a) edes muista seksin olemassa oloa b) halua yrittää, jos pelkää, ettei seiso.

Jos teillä ap mies haluaa seksiä, mutta kuitenkin _mieluummin_ oman käden kautta, vaikuttaisi ettei mies jostain syystä enää nauti rakastelusta kanssasi, kuten ennen.

Syitä voi olla monia: kova stressi, toinen nainen, se ettei enää rakasta (en todellakaan usko tätä jälkimmäistä, mutta mahdollisuus sekin). Tulee mieleen muutama kysymys: Vietättekö muuten aikaa yhdessä riittävästi? Tiedätkö mitä miehesi elämään kuuluu tällä hetkellä?Osoitatteko rakkauttanne muuten (halaten, suukotellen, toista kehuen ja kannustaen?) Ovatko paikkasi kunnossa? Tiukkuuttahan voi harjotella jumppaamalla. Oletko lihonut/laihtunut/muuttunut jollain tapaa, tai onko hän? Onko seksinne jämähtänyt " aina samanlaiseksi" ?

Terve ja elämäänsä tyytyväinen mies ON kiinnostunut seksistä. Yritä selvittää missä vika, mutta ole hienotunteinen; moni yllä luettelemani syy voi olla kova paikka keskustella, mutta silti tärkeä.

t. nainen, jonka avomies lakkasi koskemasta melko yhtäkkiä. Ei enää saanut halata, ei pussata eikä koskettaa millään tavalla. Seksistä puhumattakaan. Lopulta tuli ero, jonka jälkeen hyvin pian mies meni toisen naisen kanssa naimisiin .. (toivottavasti ei teidän tilanne ole sama!)

Vierailija
4/4 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee sängyn ulkopuolella hyvin, mitään isompia ongelmia ei ole. Ongelmaksi on muodostunut juuri se, että mies rakastelee kanssani minun mielikseni ei omasta halustaan. Eikä läheskään aina laukea rakastelun aikana vaan vetää käteen kun en ole paikalla.

En enää ole mikään teinityttö mutta ikäisekseni hyvässä kunnossa.

Ehkä asia on vain niin, että en tyydytä miestäni ja asian kanssa on vain elettävä.

Kiitos kuitenkin kommenteista.

Ap