Viesti ihastukselle
Haluaisin laittaa viestiä ihastukselle. Hän on ex-työkaveri. Molemmat ollaan varattuja. Millaista viestiä voisin laittaa, ettei hän ahdistu. Jos jollain jotain hyviä vinkkejä, niin kertokaapas :)
Kommentit (17)
Kysele kuulumisia yleisellä tasolla. Jos ihastuksesi on mies, saat todennäköisesti vastaukseksi 1-2 sanan viestin. Tuloksena ketutus. En ole katkera mutta kuitenkin :D
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen :)
No sen parempi. Miehet nimenomaan arvostaa pippelikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Ja tämä liittyy aiheeseen miten?
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa. Olen samaa mieltä, että dikkistä kehiin. Nyt ollaan sukupuolisesti neutraaleja. Taatusti säväyttää ja ottaa yhteyttä, jos ei muuten niin kysyäkseen, Mitä hel-vet-tiä sä mulle lähetät?! Jäät mieleen. Tsemppiä!
Varattu on varattu. Vain nilviäinen alkaa sotkeutua sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies ei pahastu pussy picistä.
Jälkiviisaana voin sanoa, että ei kannata laittaa. Välillä saat vastauksia. Toisinaan voi olla hiljaista. Vaikka tämä mies tietäisi, että et mitään halua hänen kanssaan.
Varsinkin jos on varattu niin vaimo ei epäile mitään, kaveri pisti läpällä. Dikkis on täydellinen avaus. :)
Vierailija kirjoitti:
Varattu on varattu. Vain nilviäinen alkaa sotkeutua sellaiseen.
Saa ihminen ihastua. Ei siinä mitään pahaa ole. Koskea ei. Liiallinen mustasukkaisuus on sairasta.
Mitä ajattelit saavuttaa tällä viestillä? Voithan ihan vain kysyä, että miten korona karanteeni teillä etenee tm. viatonta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit saavuttaa tällä viestillä? Voithan ihan vain kysyä, että miten korona karanteeni teillä etenee tm. viatonta.
Salasuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies ei pahastu pussy picistä.
Moni mies taas pahastuu rumasta tortun kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salasuhde
Jos suhdetta ei tullut ennen, miksi tulisi nyt?
Dick pic. Kaikki rakastavat dick piccejä. Googlaa semmoinen jos itseltä ei löydy