Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lappiin ryntäävät suomalaiset tekevät täsmälleen saman virheen kuin italialaiset mennessään pohjois-Italian hiihtokeskuksiin.

Vierailija
21.03.2020 |

Korona tartunnat lähtivät räjähdysmäiseen nousuun. Ettekö te ihmiset osaa ottaa oppia toisten virheistä. Samat virheet!!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä tätä typeryyttä. Me peruttiin pitkään suunniteltu reissu pohjoiseen jo aiemmin kun ajateltiin ettei nyt ole viisasta matkustella, vaikka ollaan edes sellaiselta alueelta jossa olisi todettu yhtään tapausta. No mitä tekee kaikki muut? Lähtee matkalle kun vielä voi! Huoh. Toivottavasti näen myöhemmin jonkun tarkoituksen tälle että jäätiin.

Vierailija
2/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähtelevät sitten Kivasti matkanvarrella ja levittävät tautia. Se tieto onkin jo Lapissa paikallisilla, että hoitoon hakeutuneet todetut koronatapaukset ovat Pääasiassa olleet turisteilla. pitäisi olla niin että jos sairastut turistina Lapissa niin lennätetään helikopterilla omakustanteisesti oman alueen sairaalaan ja lasku perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin jotain satiiridystopiaa lukisi

Vierailija
4/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalat eivät pysty hoitamaan ihmisiä, ettekö ymmärrä että nyt autatte pysymällä kotona.

Vierailija
5/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suomalainen kun ottaisi tosissaan ja kunnon määräykset niin mahdollisesti muutamassa viikossa ohi.

Vierailija
6/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on kuin jotain satiiridystopiaa lukisi

Todella. Kuin joku Arto Paasilinnan kirja!

Vierailija
7/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Nyt järki käteen ja...” kotiin

Vierailija
8/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sen Uudenmaan lisäksi laittaa Lapinkin karanteeniin. Tosin sillä erolla että paikalliset pitäisi saada ensin turvaan noilta turisteilta.

Vierailija
9/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkööt Lappiin karanteeniin. Ei enää paluuta!

Vierailija
10/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää tätä typeryyttä. Mutta kun minä minä minä minä. Hävetkää. 

https://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/kauppalehti-tuhannet-ihmiset-ryntasi…

Vierailija
11/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ryntää sinne sen takia kun Marin meni möläyttämään liian aikaisin että uuden maan voisi eristää muusta suomesta ettei pääse tauti leviämään...

Vierailija
12/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkööt Lappiin karanteeniin. Ei enää paluuta!

TÄMÄ

Vierailija
13/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinaringistä karanneet.

Vierailija
14/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ryntää sinne sen takia kun Marin meni möläyttämään liian aikaisin että uuden maan voisi eristää muusta suomesta ettei pääse tauti leviämään...

Minkälainen ihminen lähtee tässä tilanteessa Etelä-Suomesta Lappiin mahdollisimman nopeasti, ennen kuin "tulee kielto"? Sanonpa että hyvin itsekäs, piittaamaton niin omasta kuin läheistensä hyvinvoinnista, muiden ihmisten hyvinvoinnista puhumattakaan. Piittaamaton yhteiskunnan toimintakyvystä, "kun eihän tämä minua koske". Kyllä muuten koskee. Missäs sen niko-petterin rinteessä katkennut jalka hoidetaan, kun Lapin sairaalat on täynnä koronaisia turisteja?  Hmm. Ei tullut mieleen kun ei olla järjen jättiläisiä.  

Vierailija
15/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset ovat sitten typeriä. Raivostuttaa tuollainen itsekkyys.

Vierailija
16/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milano suljettiin ja viuhuu kaikki ryntäsi eteläitaliaan

Sitten vasta tuleekin ruumiita kun epidemia jyllää siellä

Vierailija
17/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kauhean kiva olla nyt lappilainen. Teen itse etätöitä, väitän kaupoissa pyörimistä ja hiihtelen väljemmillä laduilla, mihinkään hiihtokeskuksiin tai yleisille (ja yleisesti tunnetuille) laduille en mene. Sitten Uudeltamaalta pukkaa jetset-jengi tänne mahdollisesti linkoamaan koronaa sinne tänne. Oikeasti, missä aivot?

Vierailija
18/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen lähtee tässä tilanteessa Etelä-Suomesta Lappiin mahdollisimman nopeasti, ennen kuin "tulee kielto"? Sanonpa että hyvin itsekäs, piittaamaton niin omasta kuin läheistensä hyvinvoinnista, muiden ihmisten hyvinvoinnista puhumattakaan. Piittaamaton yhteiskunnan toimintakyvystä, "kun eihän tämä minua koske". Kyllä muuten koskee. Missäs sen niko-petterin rinteessä katkennut jalka hoidetaan, kun Lapin sairaalat on täynnä koronaisia turisteja?  Hmm. Ei tullut mieleen kun ei olla järjen jättiläisiä.  

Ihmisten itsekkyyden takia se tauti jyklääkin. Tiedetään että on kriisi, lähdetään silti. Ja vaikka nytkin on selkeät ja helpot ohjeet, niin niitäkään ei osata noudattaa, porukka käy esim baareissa ja kavereilla ja ottaa tän lomana et voi lähtee reissuun!

Vierailija
19/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän, en väitä.

Vierailija
20/23 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, en asu etelässä enkä Lapissa, vaan tässä välissä VIELÄ puhtaan maakunnan vieressä ja ei tulisi mieleenkään lähteä sinne nyt, vaikka mökki ja sukua on siellä, ja olen terve. Pysyn kotona vaikka syksyyn, jos tarvis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä