Pillun maku
Tykkään pillun mausta niin paljon, että voisin nuolla ja imeä sitä päivät pääskytyksen. Olenko mielestäsi outo pillunnuolija?
Kommentit (7)
Kyllä muuten, mutta pahana krapula-aamuna en halua nuolla pillua, oksennus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten, mutta pahana krapula-aamuna en halua nuolla pillua, oksennus tulee.
Kostean baari-illan jälkeen päädyttiin miehen asunnolle, mutta kumpikaan ei jaksanut panna.. Aamuna olinkin sitten todella tarpeessa. Pyysin miestä nuolemaan mua, ja hän teki työtä käskettyä. Hän osoittautuikin hyväksi suuseksin antajaksi ja sain kunnon orgasmin suoraan hänen suuhunsa. Mehuni hänen suuhunsa taisi olla liikaa, ja hän heitti muutaman sekunnin sisällä laatat jalkojeni väliin. Vähän ällöä, ja ei siinä enää paljon halunnut sen enempää paneskella. Olin kuitenkin saanut ihanasti, ja se ei ollut oma sänkyni :)
Siis pidit sitä miestä ihan koirana.
Meillä vaimo aina purkittaa pillumehua pieneen suihkepulloon ja työkeikalle lähtiessäni hän suihkauttelee sitä vaatteisiini. En tiedä mikä pointti siinäkin on. Joku mustasukkaisuus kai.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo aina purkittaa pillumehua pieneen suihkepulloon ja työkeikalle lähtiessäni hän suihkauttelee sitä vaatteisiini. En tiedä mikä pointti siinäkin on. Joku mustasukkaisuus kai.
Vaatteet pilaantuu pillumehusta, syövyttävää ainetta. Käske heti lopettamaan semmonen järjettömyys.
Itse nimenomaan tykkään nuolla aamulla vit ut. Sopivan suolaista, siitä saa elektrolyytti tasapainon kohdilleen.
Et ole, olet vain suuseksin ystävä.
Minäkin olen suuseksin ystävä, rakastan kun pilluani nuollaan ja rakastan imeä munaa.
Et suinkaan, ihanaahan se on kun mies tykkää :) Tykkään oman kiimapilluni mausta itsekin, nuolen aina sormet runkkaamisen jälkeen.