Aiotteko nähdä kavereita ollenkaan nyt?
Eräs kaveri laittoi whatsapissa viestiä ja´haluasi tulla kahville. Onko vastuullinen päätös nyt kieltää jonkin aikaa ketään tulemasta tai itse käydä tapaamassa?
Kommentit (31)
Tapaan aivan normaalisti. Tänään kaverin kanssa baariin, jahka pääsen iltavuorosta.
Tapaan kavereita muuten normaalisti, mutta kuntosalireissut joudutaan jättämään väliin nyt kun kuntosali on suljettu. Onneksi kuntosalikaverini tiesi, että sen lähipuistossa on kaikkien vapaasti käytössä olevia ulkokuntoilulaitteita. Niihin joutuu välillä jonottamaan, mutta ihan hyviä nekin on nyt kun parempaa ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Leikkipuistossa oli ruuhkaksi asti lapsiperheitä, laitteissa pyörivät, siellä ei kovin kirjaimellisesti noudattettu kokoontumiskieltoa. Ohi lenkkeilin. :/
Täällä Tanskassa on myös paljon idiootteja. Nyt alkaa poliisi sakottaa, tähän asti on vain varoitettu. 1500DKK sakko jokaiselle eli jos on liikaa ihmisiä lähekkäin, jokainen saa tuon sakon.
Ja varoitellaan, että kohta ollaan ulkonaliikkumiskiellossa. Siihen mennään oikeesti, jos idiootit jatkaa.
Pelkään koronaa niin paljon, etten uskalla pitää kavereihini yhteyttä edes puhelimen tai tietokoneen välityksellä. Ties minkä viiruksen saastuttamia laitteeni on...
Kouluihin ja päiväkoteihin ei ole KIELLETTY tuomasta lapsia vaikka esim.vanhemmat kotona työttömänä. Niin kauan kun koulua ja varhaiskasvatusta saa käyttää jos siltä tuntuu, tauti ei lopahda.
Skypen kautta ollaan "kokoonnuttu" ystäväporukan kanssa ja sukulaisille tulee soiteltua päivittäin. Ketään muuta ihmistä en ole nyt tavannut kahteen viikkoon kuin oman puolisoni.
Normimeininki täälläkin. Eristäytyminen ei ole tervettä.
Saako miesystävä tulla käymään? Ei minua mitkään kavereiden ja sukulaisten kahvittelut nyt kiinnosta, mutta kyllä hajoan, jos ei miesystävääkään saa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Saako miesystävä tulla käymään? Ei minua mitkään kavereiden ja sukulaisten kahvittelut nyt kiinnosta, mutta kyllä hajoan, jos ei miesystävääkään saa nähdä.
Voisiko alapeukuttaja vastata? Tuntuu hieman epäreilulta, jos oikeasti tämäkin on kiellettyä tai vältettävää, kun monet kuitenkin asuvat kumppaninsa kanssa yhdessä.
Jos lapset on viikot päiväkodissa, naurettavaa eristää ne toisistaan viikonlopuiksi.