Onko koronalla näillä näkymin mitään vaikutuksia hotelleihin Suomessa?
Minulla on välttämätön reissu ensi viikolla mutta tarkka päivä ei vielä tiedossa. Pitää varata hotelli lyhyellä varoajalla. Onko nuo ihan normaalisti toiminnassa varmuudella näillä näkymin?
Kommentit (8)
On vaikutusta. Itse olen pesulassa töissä, missä pesemme hotellien tekstiilit.Pyykkiä ei tule kun hotellit kiinni ja meillä alkaa lomautus
"S-ryhmä sulkee hotelleja koronan vuoksi – henkilökunta lomautetaan enintään kolmeksi kuukaudeksi"
Vierailija kirjoitti:
"S-ryhmä sulkee hotelleja koronan vuoksi – henkilökunta lomautetaan enintään kolmeksi kuukaudeksi"
Voi perkule toivottavasti ei mene kaikki kiinni.
S-ryhmän hotellien ja ravintoloiden henkilökuntaa kierrätetään nyt töihin ruokakauppoihin. Mikäänhän ei leviä näin, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi perkule toivottavasti ei mene kaikki kiinni.
Itsellä on pääsykokeet tulossa kohta, saa nähdä joutuuko tässä yöpymään teltassa kun menee tuolla käymään.
Hotels.com:ssa on nyt tosi hyviä tarjouksia. Lomailu on halpaa, mutta pitää liikkua laivoilla ja junilla Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
On vaikutusta. Itse olen pesulassa töissä, missä pesemme hotellien tekstiilit.Pyykkiä ei tule kun hotellit kiinni ja meillä alkaa lomautus
Vähän aiheen sivusta: voitko kertoa mitä pesuainetta teillä käytetään, kun vuodevaatteet ovat aina niin valkoisia? Olisi tosi mukava tietää.
-