Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valmiiksi paloiteltu täytekakku

Vierailija
28.06.2006 |

Netissä yksi leipomo mainostaa valmiiksipaloiteltua täytekakkua. En tiedä onko yleinenkin, mutta itselle ihan uusi idea. Onko tuttu kellekkään? Tolla voisi kivasti säännöstellä ettei porukka rohmua mutta miten käytännössä, hakeeko joku lisäpaloja ja onko kakku yhtä hyvää kuin kokonainen? Jotenkin tulee semmonen kaupan synttärit-fiilis mutta toisaalta ajatus kiehtoo.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä jokainen saa ottaa kakkua sen kokoisen palan kun haluaa, meidän juhlissa ainakin.

Vierailija
2/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on, ettei kaikki vieraat täykkäriä edes syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tarjottavaa kuulu säännöstellä?! Ainaka minusta.. Tuntus tosi pihiltä..

Vierailija
4/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haluaisi kuitenkin varmaan pienemmän palan, ja onko se sitten kiva käydä puolittamaan valmiita paloja... Ehkä joku juustokakku toimisi paremmin kuin ihan tavallinen kermakakku. Toisaalta, leikataanhan sitä pullapitkoista ja kuivakakuista yms. myös jo valmiit palat :)

Vierailija
5/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieraita on 50 ja joudut varaamaan kaikkea rohmuajien varalle niin budjetti kaksinkertaistuu! Kyllä mä opetan lapsillekin että kakkua semmonen siivu eikä isoa palaa mut monet miehet rohmuaa varmaan siks kun niitten ei koskaan tarvitse olla vastuussa riittääkö tarjottava vai ei.

Vierailija
6/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta näyttää. En vain saa selvää millä se on koristeltu

Vierailija
7/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä leipomon siivut on paljon isompia kuin mitä itse haluan.

Ja lapset ei meillä ainakaan söisi varmastikkaan yhtä aikuiselle tarkoitettua palaa, joten olisi sitten hassua ruveta niitä valmiita jakamaan.

Vierailija
8/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiksio paloiteltu eikä kukaan sano että huono idea. Mikä ero siinä on?

Vierailija
9/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantien voit myös nimikoida pikkuleivät vieraiden mukaan. ettei vaan kukaan ROHMUA kahta.

Vierailija
10/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten synttäreille noista riittäisi hyvin ja jäisi jokunen pala vielä kotiväelle seuraavaksi päiväksi.

Ihan hyvä idea. Helppo " leikata" ; )

Vierailija
11/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut 50 vierasta, jos sulla ei ole varaa niidn kestitsemiseen? ei hyvää päivää, miten pihejä ihmisiä oikein voikaan olla? Säälittävää.

Vierailija:

Jos vieraita on 50 ja joudut varaamaan kaikkea rohmuajien varalle niin budjetti kaksinkertaistuu! Kyllä mä opetan lapsillekin että kakkua semmonen siivu eikä isoa palaa mut monet miehet rohmuaa varmaan siks kun niitten ei koskaan tarvitse olla vastuussa riittääkö tarjottava vai ei.

Vierailija
12/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pikkuleipiä ja suklaakonvehteja niin paljon kuin pöydässä oli. En kehdannut mennä väliin eikä tuo hirveästi haitannut, vieraillehan tarjottavat oli mutta silti. Itse opetan eyttä jos jotain jää voi yhden ottaa lisää

Vierailija
13/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttäreille ja niitä haettiin uusia kylmästä sitä mukaa kuin entinen hupeni. Vehnäjauhot, kananmunat, sokeri jne eivät ole kalleimmasta päästä aineksia.

Vierailija
14/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut tiramisun kokonaisena ja antanut vieraiden ottaa ihan sen kokoisen palan kun haluavat.

Luuletko että on olemassa joku direktiivi joka kieltää sen myymisen kokonaisena???

Hölmö olet.

Vierailija
15/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi jos suku on iso ja pidettävänä vaikka rippijuhlat kyllä yritän pienellä budjetilla juhlat kasata. Sinä vissiin sanot lapselle että onnea ja tässä ruusu, raha ei nyt riitä juhlimiseen?

Vierailija
16/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ruvennut leipomaan juhlapäiviksi useamman kakun. Mun vieraat on niin rohmuja että santsaavat useamman kerran. Viimeksi en saanut itse ollenkaan (sinänsä hyvä, mutta silti vähän harmitti).

Vierailija
17/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohmuthan ottaa tietty monta palaa.

Levykakku menee paremmin valmiiksi leikattuna, oikeastaanhan ne ovat kermaleivoksia ne palat, tavallinen pyöreä täytekakku tuntuisi omituiselta leikata valmiiksi.

Vierailija
18/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset päästettiin irti vasta toisella kierroksella, kaikki siis ehtivät saada eikä kukaan jäänyt ilman. MInä ainakin toivon ettei tarjottavaa jäisi juhlien jälkeen, parasta olisi kun pöydät tosiaan menisi tyhjäksi.

Vierailija
19/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan varata tarjottavia riittävästi niin isolle kuin pienemmällekin juhlaväelle.

Ja pitopalvelusta saa apua jos oma aika tai taidot ei riitä.

Mukavia pihistelyjuhlia vaan sinun perheellesi.

Vierailija:

Sitäpaitsi jos suku on iso ja pidettävänä vaikka rippijuhlat kyllä yritän pienellä budjetilla juhlat kasata. Sinä vissiin sanot lapselle että onnea ja tässä ruusu, raha ei nyt riitä juhlimiseen?

Vierailija
20/28 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää pienellä budjetilla voi ylijäämän säästää vierasvaraksi. Ei muuta vikaa kuin että lapset ei opi tapoja jos äidit ei opeta.