Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako nyt tilata postipaketteja? Jos siis tulee ulkonaliikkumiskielto

Vierailija
20.03.2020 |

Treenivälineitä tarvis. Kaupungin kivijalkaliikkeissä oli säälittävän pieniä käsipainoja ja tarvis isompia. Uskaltaako tilata, jos toimitusaika on 5-10 päivää? Saako ne haettua postista, vaikka olisi ulkonaliikkumiskielto?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa. Olen itse tilannut yhdeksän pakettia ulkomailta ja kaikki tulevat pikkukauppoihin tai marketin tuulikaappiin. Sanon meneväni siis ruokaostoksille ja ruokaostokset ovat sallittuja.

Vierailija
2/8 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kotiinkuljetuksella.

Mulle tuli eilen satsi kissanruokaa. Postimies soitti ovikelloa ja asetti paketin oven eteen ja perääntyi muutaman metrin päähän ovesta. Ei kuittausta vaan nappasin paketin sisään ja kiitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa. Olen itse tilannut yhdeksän pakettia ulkomailta ja kaikki tulevat pikkukauppoihin tai marketin tuulikaappiin. Sanon meneväni siis ruokaostoksille ja ruokaostokset ovat sallittuja.

Kannattaako muka valehdella tuolla tapaa?

Vierailija
4/8 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perhana, tässä nyt on tulossa parikin pientä pakettia. Saa kelvata syyksi liikkua, etteivät lähde takaisin (takana perhanan Anazon.comin sekoilu, tilasin sitten Amazon.jp:stä ja kun sieltä lähti posti saman tien, niin viikkoja etsityt tavarat löytyi .comista myös, on kulutustavaraa, joten saa tulla se alkup. tilaus myös) joten aion hakea ne vaikka Postista (jos on auki).

Vierailija
5/8 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa paketit hakea, älkää nyt olko pöljiä!

Vierailija
6/8 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää millaiset ulkonaliikkumiskiellon rajoitukset tulevat olemaan, joten ei kannata tilata nyt mitään. Julkisuudessa on ollut vain yksi malli, mutta olen varma että lopullinen versio tulee olemaan rajoittavampi.

Vierailija
7/8 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupoille ei kerran saisi mennä pyörimään ja mitään ostamaan niin onhan nettitilaukset sitten saatava hakea.

Vierailija
8/8 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti saa hakea jopa paketit postista, tuli ulkonaliikkumiskielto, tai ei, hemmetti teitä älykääpiöitä .. Maskitko ton tason aivovaurion on aiheuttanu !?!?!?

Eikä välttämättä mitään ulkonaliikkumiskieltoa edes tule. Ja jos tulee, niin ihan samalla lailla saa tehdä niitä normaaleja arkisia asioita, kuten käydä töissä, lääkärissä, metsässä kävelyllä, postissa jne.

Ihmettelen, mitä nää 💩 jauhajat tosta valheellisen tiedon levittämisestä oikein itselleen saa .. !? Hemmetin hyvän mielen, kun joku herkempi panikoi, ja hätäilee .. !?

Onko yksinäinen, ja orpo olo, kun on itse vähemmistönä tähän saakka uinu pelossa, ja hysteriassa, ja olis kiva saada mukaan muitakin .. !?!?

MAALAISJÄRKEÄ SAA KÄYTTÄÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan